Gå til innhold

Ønske deg båt til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det koster vel omtrent en årslønn i drift per døgn til sjøs, så jeg hadde nok betakket meg. Men lettbåten var fantastisk lekker - den skulle jeg veldig gjerne hatt. :)

Hehe, enig. Utrolig glorete interiør inni, forresten, ser ut som han har forsøkt å skape et lite Versailles til sjøs.

Om jeg hadde hatt så mye penger at jeg kunne kjøpe den, hadde jeg ikke orket. Altfor slitsomt å forholde seg til så mye luksus og skulle tenke på alt vedlikeholdet. Den hadde gitt mer økonomiske bekymringer enn jeg kunne bære. Så er jeg vel en enkel sjel, kunne til nød orket en robåt.

Vi snakker riktignok om å få tak i en liten båt på hytta, men... Nei, noe sånt hadde jeg ikke villet ha - ikke hadde jeg tort å kjøre den av frykt for å ødelegge den på noe vis og ikke hadde jeg tort å gå fra den på havna i frykt av at noen skulle stjele den. Dessuten hadde jeg hatt sykt dårlig samvittighet med tanke på hva alle de pengene kunne gjort andre steder i verden!

Annonse

Vi snakker riktignok om å få tak i en liten båt på hytta, men... Nei, noe sånt hadde jeg ikke villet ha - ikke hadde jeg tort å kjøre den av frykt for å ødelegge den på noe vis og ikke hadde jeg tort å gå fra den på havna i frykt av at noen skulle stjele den. Dessuten hadde jeg hatt sykt dårlig samvittighet med tanke på hva alle de pengene kunne gjort andre steder i verden!

''Nei, noe sånt hadde jeg ikke villet ha - ikke hadde jeg tort å kjøre den av frykt for å ødelegge den på noe vis og ikke hadde jeg tort å gå fra den på havna i frykt av at noen skulle stjele den.''

Ikke noe problem, Lillemus :-) En sånn båt må ha mannskap, så de passer nok på båten for deg, både i havn og ute på tur. Bare en ekstrakostnad som følger med...

''Nei, noe sånt hadde jeg ikke villet ha - ikke hadde jeg tort å kjøre den av frykt for å ødelegge den på noe vis og ikke hadde jeg tort å gå fra den på havna i frykt av at noen skulle stjele den.''

Ikke noe problem, Lillemus :-) En sånn båt må ha mannskap, så de passer nok på båten for deg, både i havn og ute på tur. Bare en ekstrakostnad som følger med...

*hehe* Blir vel heller noe i denne duren på oss tenker jeg:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Pram.jpg

Skjønt, antagelig av typen yoghurtbeger (= plastbåt).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...