Gå til innhold

Hvordan bli gravid uten at mannen ejakulerer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye greie på dette, men... jeg har lest om en skikkelig "heavy duty" massasjestav (først på NAVs sider, faktisk, under Hjelpemidler, nå finner jeg den ikke igjen, selvfølgelig, når jeg trenger det). Jeg mener å huske at den føres inn i anus og stimulerer prostata? Metoden er så effektiv at den kan brukes på ville dyr man vil "utvinne" sperm fra, mens de ligger i narkose, og altså uten å foreta inngrep/operasjon. Snakk med legen, og søk på Seksualtekniske hjelpemidler på Google (ikke for sarte sjeler). Jeg vet altså ikke om dette vil kunne løse problemet deres, man jeg kaster det fram uansett.

Man får en vibrator, elektrisk stimulator, på Hjelpemiddelsentralen som heter FertiCare som virker i mange tilfelle. Men det spørs om han blir regnet som brukergruppen, men jeg tror det går an å kjøpe den også

http://www.medinor.no/gynekologi-fode-urologi-rektoskopi/sexualtekniske-hjelpemidler/ereksjonspumper/ferti-care-personal

Det er mulig å hente ut sædceller fra testiklene. Jeg kjenner et par som har fått barn på denne måten. Men det måtte en del forsøk til før det klaffet, og de måtte til Danmark for å få hjelp.

Men går det ikke an å gjøre dette på nærmeste sykehus? og vet du om det koster noe?

Man får en vibrator, elektrisk stimulator, på Hjelpemiddelsentralen som heter FertiCare som virker i mange tilfelle. Men det spørs om han blir regnet som brukergruppen, men jeg tror det går an å kjøpe den også

http://www.medinor.no/gynekologi-fode-urologi-rektoskopi/sexualtekniske-hjelpemidler/ereksjonspumper/ferti-care-personal

Takk for tipset!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...