Gjest dataneket Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Vi har en ipad 2 fra USA. Den er ikke pakket opp ennå, det er en julegave. Går det an å få norsk tastatur på den? Er det en softwareoppdatering for å få æ, ø og å? Eller er det umulig? Er det noe annet jeg bør vite? 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Du setter den opp mot norsk iTunes, og da får du norsk software. 0 Siter
Gjest dataneket Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Du setter den opp mot norsk iTunes, og da får du norsk software. *smask* Må jeg ha minnekort eller noe? (om sagt inne åpnet pakken) Det er en 16GB wifi 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 *smask* Må jeg ha minnekort eller noe? (om sagt inne åpnet pakken) Det er en 16GB wifi iPad støtter ikke minnekort. Det du bør ha er en iTunes-konto sånn at du kan kjøpe apps. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Ikke noe problem, jeg kjøpte også min iPad i USA, og har norsk tastatur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.