Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar fra man leverer prøver til Fûrst , til man får svarene?

Blir svarene sendt til fastlegen?

Skrevet

Jeg fikk svar etter en uke, så vidt jeg kan huske.

Svarene blir sendt til den som rekvirerte prøvene, hvis du ikke har krysset av på kopi sendes til pasienten.

Skrevet

Jeg fikk svar etter en uke, så vidt jeg kan huske.

Svarene blir sendt til den som rekvirerte prøvene, hvis du ikke har krysset av på kopi sendes til pasienten.

Hva betyr å rekvirere? :P

Har ikke krysset av på noe. Har ikke gitt det skjemaet enda.

Skrevet

Hva betyr å rekvirere? :P

Har ikke krysset av på noe. Har ikke gitt det skjemaet enda.

Sikkert fastlegen din? Den som bestiller prøvene.

Skrevet

De sier alltid en uke, men svarene pleier å komme før det. 3-4 dager har det tatt de siste gangene jeg har tatt prøver.

Om ikke fastlegen krysser av at du skal ha kopi av svarene så blir svarene sendt fastlegen.

Skrevet

Sikkert fastlegen din? Den som bestiller prøvene.

Ok. Så på skjemaet og der sto det fastlegens tlf nr på den ruten hvor prøvesvarene skal bli sendt.

Skulle likt å fått svarene selv jeg, for fastlegen har stengt til over nyttår.

Skrevet

Ok. Så på skjemaet og der sto det fastlegens tlf nr på den ruten hvor prøvesvarene skal bli sendt.

Skulle likt å fått svarene selv jeg, for fastlegen har stengt til over nyttår.

Da får du neppe svarene sendt til deg.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Fastlegen min gir meg en kode slik at jeg kan gå inn på nettet og sjekke svarene selv. Har fått egen side hos Furst. Det er skikkelig ok! Sjekker da svarene selv etter få dager. Si dette til fastlegen din neste gang.

Skrevet

Fastlegen min gir meg en kode slik at jeg kan gå inn på nettet og sjekke svarene selv. Har fått egen side hos Furst. Det er skikkelig ok! Sjekker da svarene selv etter få dager. Si dette til fastlegen din neste gang.

Så dumt at jeg ikke fikk det. Det skal jeg spørre om :)

Skrevet

De sier alltid en uke, men svarene pleier å komme før det. 3-4 dager har det tatt de siste gangene jeg har tatt prøver.

Om ikke fastlegen krysser av at du skal ha kopi av svarene så blir svarene sendt fastlegen.

Ok, da får jeg vel bare vente da :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja gjør det! Veldig praktisk! Kanskje du kan ringe legen i morgen og få kode?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Eller du kan ringe rett til furst. De kan ordne dette med kode og egen side til deg. Det fikser de helt sikkert om du ringer i morgen!

Skrevet

Ja gjør det! Veldig praktisk! Kanskje du kan ringe legen i morgen og få kode?

Legen min har ferie til etter nyttår..

Tror du at man kan ringe Fûrst og få kode der, selv om ikke legen har skrevet det? Det hadde jo vært perfekt.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Legen min har ferie til etter nyttår..

Tror du at man kan ringe Fûrst og få kode der, selv om ikke legen har skrevet det? Det hadde jo vært perfekt.

Det er jeg nesten helt sikker på at du kan!

Skrevet

Det er jeg nesten helt sikker på at du kan!

=))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...