Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er min uke, ikke mye å skrive hjem om :)

Mandag: hjemmetrim

Jeg får legge denne under her, så jeg er på rett sted :)

Onsdag: tur

Søndag: tur

I tillegg har jeg vaska huset til jul og hatt en runde med 5-timer julegavehandel. Jeg har vært forkjøla og slapp og daff. Så jeg sier meg fornøyd med det jeg har orket :)

I kveld skal jeg på julekonsert og gleder meg til full avslapping med det og forhåoentligvis kommer jeg i julestemning :)

• 2 måneder senere...
Gjest ambrose

Hvordan går det med treningsprosjektet for tiden?

Jeg er oppesen akkurat nå fordi jeg har tatt med meg jobben (dvs. arbeidet jeg skal gjøre) og reist til et sted hvor det alltid er en nypreparert skiløype to minutter unna.

Du skulle bodd der mine foreldre bor... de bor sentralt (nær sentrum) og likevel har de lysløypa liggende bare noen meter unna stua......... ;-)

Gjest Nickløsheletida

Jeg er oppesen akkurat nå fordi jeg har tatt med meg jobben (dvs. arbeidet jeg skal gjøre) og reist til et sted hvor det alltid er en nypreparert skiløype to minutter unna.

Vinterferie?

Annonse

Hoeres flott ut! :)

Min trening bestaar i 50 timers arbeidsuke, studier, unger og husarbeid akkurat naa... *sliiiiten* Men jeg skal paa pilates paa mandag, saa da kommer jeg i gang igjen.

Gjest Nickløsheletida

Vinterferie kombinert med "fjellkontor". (Folk driver jo og har hjemmekontor i perioder, så jeg har bare utvidet det konseptet litt...*s*)

God ferie. Det høres deilig ut. Ihvertfall hvis du befinner deg på østlandet og har det fine været som er nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...