Gå til innhold

Huff, så kjedelig!

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hvorfor mener du at han er bortskjemt?

Skrevet

Hvorfor mener du at han er bortskjemt?

Fordi han er skjemt vekk med data og tv.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Kjenner du dem?

Skrevet

Har du noengang vært med på en sånn profesjonell fotosession? Det er langtekkelig og kjedelig, selv for voksne.

Barnet du nevner her er vel omtrent 6 år gammel. Det hadde vært mer bekymringsverdig om en seksåring hadde vært så opptatt av gode bilder av seg selv at han hadde posert kunstig i lange tider, enn at han faktisk viser at han kjeder seg. Det er tross alt en ganske meningsløs aktivitet han må være med på.

Skrevet

Synes det vitner om at han er en vanlig unge jeg. :o) De fleste unger synes ikke fotografering er gøy mer enn noen minutter i slengen.

Skrevet

Normal seksåring. Fint at han ikke bare sitter som lille lord Fauntelroy, nykjemmet og bare på stas.

Gjest skjerp deg!!
Skrevet

Herregud, skjerp deg. Du har tydeligvis ikke barn selv, så da kan du ikke uttale deg. Og kom ikke med at du har barn, for beviset er i innlegget ditt!!!

Skrevet

Normal seksåring. Fint at han ikke bare sitter som lille lord Fauntelroy, nykjemmet og bare på stas.

Helt enig.

Skrevet

Jeg forstår ham veldig godt.

Han er sannsynligvis "bortskjemt" med hensyn til enkelte materielle ting, i betydning at han ikke kommer til å mangle noe som helst - men du verden hvor han "betaler" for dette på andre måter. F.eks. ved at julebildet av ham skal analyseres av hele landet, og verre skal det bli når han blir eldre.

Skrevet

Sjokkerende - En seksåring som sliter med å syns at å sitte stille for å fotograferes er morsomt.

Dette er en skandale rett og slett.

;-)

Skrevet

6-åringen min hadde oppført seg omtrent akkurat likt *flire*

Han er kanskje bortskjemt i noens øyne på mange områder, men gudbedre så glad jeg er for at verken jeg eller min familie skal granskes av så mange til enhver tid.... Det er en høy pris å betale for materiell velstand!

Skrevet

Synes han oppførte seg som en helt normal 6-åring, jeg.

Skrevet

Ja, det vet du, ikke sant?

Skrevet

En veldig vanlig unge, vil jeg si.

Noe helt annet er at dette i det hele tatt har nyhetsverdi...

Gjest Hulderen
Skrevet

Bortskjemt, fordi han oppfører seg helt normalt?

Det er lov å tenke selv, vet du. Du trenger ikke å hoppe på en unødvendig overskrift i en nettavis.

Skrevet

Jaaaaa! :D

Yeah!!!! Gratulerer!!!!

*sender virtuelt over en av champagneflaskene vi har stående*

Jeg sitter med rapporten - satt oppe til klokka tre i natt. Blir ikke ferdig til jul, men skal levere en foreløpig rapport onsdag kveld...

Irriterer meg sånn på meg selv - nå jobber jeg kjempegodt og det er knallgøy - men jeg har altfor dårlig tid. Holder på altfor lenge i krabbegiret, der jeg bare soser og vaser bort tida....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...