Gå til innhold

Skal du drikke deg full på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Oppfordringen om å finne interesser i tillegg til juleforberedelser i april og fising, gjelder også stadige spørsmål om en er full eller skal drikke seg full.

Vennligst finn andre tema eller stopp skriving.

Skrevet

Oppfordringen om å finne interesser i tillegg til juleforberedelser i april og fising, gjelder også stadige spørsmål om en er full eller skal drikke seg full.

Vennligst finn andre tema eller stopp skriving.

Ok. God jul til deg Webmaster. :)

Skrevet

Helt sikkert ikke. Feirer sammen med barna :)

Savner du ikke å være ung? :)

Skrevet

Å være ung er ikke ensbetydende med å drikke seg drita.

Skrevet

Å være ung er ikke ensbetydende med å drikke seg drita.

Det var det for meg. Savner den tiden da jeg drakk meg full på fest med venner.

Skrevet

HØH! Hvem sier at jeg ikke er ung?!?

Nei, jeg savner ikke å være i 20-årene i det hele tatt! Jeg stortrives med å være akkurat der jeg er i livet :)

Skrevet

Nei. Har aldri skjønt vitsen med å drikke seg full. Mulig jeg tar et glass vin eller noe, kommer an på om vi er hjemme eller borte hos noen. Setter mest pris på en rolig feiring jeg.

Skrevet

Hva er det som er så festelig med å drikke seg dritings egentlig?

Skrevet

Nei, nyttårsaften er en familiekveld for oss, så vi blir ikke fulle.

Skrevet

Det skal ikke jeg, men hart kjøpt to flasker sprudlevann - en alkoholfri for sjåførene og en for 'de andre'. Her er det barn invvolvert, så fulle blir vi neppe, uansett.

Godt nytt år til deg :)

Skrevet

Velbekomme!

Jeg har tenkt å holde meg edru utover drikke til mat.

Skrevet

Det skal ikke jeg, men hart kjøpt to flasker sprudlevann - en alkoholfri for sjåførene og en for 'de andre'. Her er det barn invvolvert, så fulle blir vi neppe, uansett.

Godt nytt år til deg :)

God nyttår til deg også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...