Gå til innhold

Erfaring m Stortingsklinikken (øyelege)?

Anbefalte innlegg

Noen som går der?

Min gamle øyelege gikk av med pensjon, så det var på tide å finne en ny. Stortingsklinikken hadde hjemmesider der det framgikk at legen har svært gode kvalifikasjoner. De har driftsavtale. Faktisk fikk jeg kontakt med de før jeg sendte henvisning, da sa de at slike ble behandlet svært raskt.

Sendte de henvisning for et par uker siden, ikke fått noe tibakemelding. Flere ggr har jeg forsøkt å ringe dit, men det er miiiiiil med telefonkø, tilsynelatende i alle fall. Sittet tre ganger tre dager på rad i nesten en hel time hver gang og ventet på svar. Men det bare ringer og ringer, ingen stemme sier at jeg står i kø bortsett fra i det man har ringt. En gang ble linja brutt, de to andre ga jeg opp - var grense for hva jeg hadde tålmodighet til!

Saken er at jeg lurer på om de har fått henvisningen, om jeg kan ha skrevet noe feil i adressen.

Er det noen medlemmer her som har brukt Stortingsklinikken, er det virkelig så bissy der??? Ser visst ut til at jeg får troppe opp der fysisk å spørre. grrrrmf. Jeg kan virkelig ikke forstå at så mange driver og ringer dit hele dagen, ettersom oppringningene mine er gjort på helt ulik tid på dagen. hmf... kanskje de trenger en helsesekretær ekstra og har en jobb til meg :P

Fortsetter under...

Gjest Been there done that

Jeg har ringt de to ganger og alltid fått svar. Så det var rart. Er du sikker på at du ringer telefonnummeret og ikke faksen?

Min datter var der men hun følte at de hadde det travelt og var litt skuffet over at hun var inne der kun 10 min. Men årsaken kan være at hun ble henvist videre til en annen øyelege, da disse ikke jobbet med samsyn. Fordelen er vel rask ventetid. Hos offentlig måtte hun vente et halvt år.

Jeg har ringt de to ganger og alltid fått svar. Så det var rart. Er du sikker på at du ringer telefonnummeret og ikke faksen?

Min datter var der men hun følte at de hadde det travelt og var litt skuffet over at hun var inne der kun 10 min. Men årsaken kan være at hun ble henvist videre til en annen øyelege, da disse ikke jobbet med samsyn. Fordelen er vel rask ventetid. Hos offentlig måtte hun vente et halvt år.

Takk for svar :)

Jeg er sikker på det ja - sjekket det. Kanskje det er noe jule-relatert ute og går.

Skulle vel også tro at man fikk de klassiske pipelydene om man ringte faxnummeret - typen lyder de gammeldagse modemene lagde når man koblet seg på nett.

Menmen.. Funnet på et erend inne i staden, så jeg får stikke innom de da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...