Gå til innhold

Juleferie!!!!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg juleferie :-)

Fikk levert en foreløpig rapport da jeg gikk fra jobb i dag - og i kveld har vi hatt besøk av søster m/mann og barn + mormor + ei venninne, og vi har utvekslet gaver og julebrev, jeg har vært rundt med et par julebrev og invitert en vennefamilie til oss på nyttårsaften. Nå skal jeg pakke bagasjen vår - og så reiser vi i morgen.

Har jobbet masse denne høsten, og gleder meg til en lang uke fri!!!!

God jul alle sammen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373891-juleferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :) Nyt ferien og hverandre.

(Naboene mine pakker bilen i skrivende stund og reiser i morra tidlig til samme sted som dere) :)

Takk for det :-)

Artig at du har naboer derfra!

Her er lite klart... Jeg har pakket skisko, utetøy og slalåmbriller. Har funnet frem litt mer, men har ikke lagt det i bagger ennå.

Mannen har ett ansvar - skiene og stavene. Skiboksen er hos svigermor, og skiene er her, og han skulle finne en løsning (jeg foreslo å sende dem med posten for et par uker siden, men det var ikke aktuelt) - og nå sitter han med skjegget i postkassa uten noen losning.... :-(

Hadde forresten koselig besøk av nissesøster m familie. De har ikke vært på besøk her siden i vår, tror jeg. De har vært innom et par ganger og levert/hentet hun minste, men ikke sånn "sitte i sofaen et par timer og drikker kaffe og prater hyggelig sammen".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373891-juleferie/#findComment-3274757
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...