Gå til innhold

Inkludere ny kjæreste på "til"-lappen (julegave)

Anbefalte innlegg

Dere inkluderer selvsagt den nye kjæresten :)

Jeg ser ikke problemet i det hele tatt....

Trådstarter synes dette er touchy og er redd for å såre. Det er ikke uvanlig å se tråder på dol hvor slike ting blir luftet anonymt.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

11

• hidi, the scorpion

5

• laban

4

• Kalevaala

4

''Jeg er godt kjent med nicket Lillemus og mener det jeg skriver.''

Sier mer om deg enn Lillemus, dessverre for deg...

Jeg har sett deg skrive mye stygt og tar meg ikke særlig nær av dine meninger. Jeg forstår ikke hva du vil med dette. Hvorfor skulle Lillemus være hevet over kritikk.

hidi, the scorpion

Jeg har sett deg skrive mye stygt og tar meg ikke særlig nær av dine meninger. Jeg forstår ikke hva du vil med dette. Hvorfor skulle Lillemus være hevet over kritikk.

''Jeg har sett deg skrive mye stygt og tar meg ikke særlig nær av dine meninger. Jeg forstår ikke hva du vil med dette. Hvorfor skulle Lillemus være hevet over kritikk.''

Gidder ikke forsvare meg overfor deg.

Lillemus har vært her inne mye lenger enn det jeg har, og hun har så vidt jeg vet, aldri oppført seg stygt eller nedverdigende mot andre!

At du blåser en lang marsj i mine meninger, for bli din sak, men du svarer meg jo;)

Trådstarter synes dette er touchy og er redd for å såre. Det er ikke uvanlig å se tråder på dol hvor slike ting blir luftet anonymt.

Jeg svarte litt fort... trodde hennes nye kjæreste også skulle være der, og da hadde det vært naturlig å inkludere ham i gaven.

''Jeg har sett deg skrive mye stygt og tar meg ikke særlig nær av dine meninger. Jeg forstår ikke hva du vil med dette. Hvorfor skulle Lillemus være hevet over kritikk.''

Gidder ikke forsvare meg overfor deg.

Lillemus har vært her inne mye lenger enn det jeg har, og hun har så vidt jeg vet, aldri oppført seg stygt eller nedverdigende mot andre!

At du blåser en lang marsj i mine meninger, for bli din sak, men du svarer meg jo;)

Jeg kritiserer Lillemus pga. hennes svar i denne tråden, og har sett tilsvarende før. Hva er galt med det?

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg kritiserer Lillemus pga. hennes svar i denne tråden, og har sett tilsvarende før. Hva er galt med det?

''Jeg kritiserer Lillemus pga. hennes svar i denne tråden, og har sett tilsvarende før. Hva er galt med det?''

Du har full rett til å ha egen mening, men jeg synes Lillemus har flotte svar. Også jeg har rett til en mening;)

Ikke sant?

''Jeg kritiserer Lillemus pga. hennes svar i denne tråden, og har sett tilsvarende før. Hva er galt med det?''

Du har full rett til å ha egen mening, men jeg synes Lillemus har flotte svar. Også jeg har rett til en mening;)

Ikke sant?

Det er lite konstruktivt å si at det er din mening at mine meninger er stygge. Jeg kritiserte Lillemus sine svar i denne tråden som jeg synes er delvis stygge og en god del nedlatende. Jeg aner ingenting om hun er flotte meninger eller ikke. Det er veldig subjektivt.

''men du er muligens flinkere til å skryte av deg selv.''

Tydelig at du ikke er kjent med nicket, Lillemus... Synes det var stygt skrevet av deg, Pilka:(

Tusen takk, Hidi! :o) Jeg ser jo at jeg kanskje var litt drøyt "rett frem" i denne tråden og burde sikkert moderert meg litt. :o)

''Hvorfor skulle Lillemus være hevet over kritikk.''

Det er jeg da ikke - jeg har fått så ørene flagrer her inne mange ganger gjennom alle de årene jeg har vært her. :o)

Du er utrolig vrang i denne tråden. Det som andre opplever som problem vil ikke nødvendigvis være det for deg. Det slår meg pga. mange av dine svar at du har liten evne til å se andres perspektiv. Du er utrolig opptatt av å male et rosenrødt bilde av ditt eget liv.

Da har jeg sagt det.

''Du er utrolig opptatt av å male et rosenrødt bilde av ditt eget liv.''

Det er ikke min oppfatning.

Gjest pakker inn...

Jeg er sikkert mer avslappet og likegyldig til en del ting som kanskje er viktige for andre. Og dersom jeg skulle "tatt parti" i denne saken ville jeg valgt å skrive "Til søster og nykjæresten" på pakkelappen, det er noe med at blod er tykkere enn vann.

Men jeg skjønner ikke helt at det er noe å lage noen sak ut av.

''Men jeg skjønner ikke helt at det er noe å lage noen sak ut av.''

Det er ingen som har laget en sak ut av dette. Jeg har ingen indikasjoner på at eksen vil ta det ille opp om kjæresten står på lappen, og ingen indikasjoner på om søsteren vil ta det ille opp om han ikke står på lappen.

Det eneste jeg har gjort meg skyldig i i denne tråden er å kanskje være overdreven sensitivt med tanke på hvordan andre reagerer på det jeg gjør, fremfor å bare ture frem.

Og nettopp derfor synes jeg det er hyggeligere, og sier mer om den som svarer, når noen på en grei måte svarer at dette neppe vil være et problem eller kommer med tips til hva jeg kan gjøre, fremfor å himle med øynene og nærmest latterliggjøre at spørsmålet i det hele tatt stilles.

Annonse

Gjest pakker inn

Man trenger da ikke å frykte at eksen skal gå fra konseptene. Det er nok å prøve å ta sine forholdsregler slik at han ikke blir unødvendig såret, helt uavhengig av om han klarer å holde maska eller ei.

Jeg syns det er veldig bra at tådstarter er så empatisk at hun ønsker at alle skal ha det så bra som mulig.

Tusen takk :)

''Men jeg skjønner ikke helt at det er noe å lage noen sak ut av.''

Det er ingen som har laget en sak ut av dette. Jeg har ingen indikasjoner på at eksen vil ta det ille opp om kjæresten står på lappen, og ingen indikasjoner på om søsteren vil ta det ille opp om han ikke står på lappen.

Det eneste jeg har gjort meg skyldig i i denne tråden er å kanskje være overdreven sensitivt med tanke på hvordan andre reagerer på det jeg gjør, fremfor å bare ture frem.

Og nettopp derfor synes jeg det er hyggeligere, og sier mer om den som svarer, når noen på en grei måte svarer at dette neppe vil være et problem eller kommer med tips til hva jeg kan gjøre, fremfor å himle med øynene og nærmest latterliggjøre at spørsmålet i det hele tatt stilles.

Det var pent tenkt av deg å ville ta hensyn til begge to. :o) Dersom pakken er ment til begge to ville jeg skrevet begges navn på den, er den ment bare til henne så hadde jeg skrevet bare hennes navn. Jeg tipper hennes eks ikke vil bry seg videre om hvem som står eller ikke står på pakkelappen. :o)

Håper dere får en trivelig julekveld! God Jul! :o)

Gjest pakker inn..

Det var pent tenkt av deg å ville ta hensyn til begge to. :o) Dersom pakken er ment til begge to ville jeg skrevet begges navn på den, er den ment bare til henne så hadde jeg skrevet bare hennes navn. Jeg tipper hennes eks ikke vil bry seg videre om hvem som står eller ikke står på pakkelappen. :o)

Håper dere får en trivelig julekveld! God Jul! :o)

he he

God jul til dere også.

hidi, the scorpion

Tusen takk, Hidi! :o) Jeg ser jo at jeg kanskje var litt drøyt "rett frem" i denne tråden og burde sikkert moderert meg litt. :o)

Du er _så_ verd det, Lillemus!

Jeg synes ikke du var "grov", bare ærlig, og vær deg selv;)

Herlig jul til deg og dine!

Klem fra

Men da sier du bare til henne at hun får denne vinflasken utenom de andre gavene, for du har skrevet på begge navnene - og det blir kanskje kleint for eksen...

Eller så sier du at vinflasken er til henne, og at du har kjøpt en konfekteske til ny-kjæresten hennes og om hun kan gi den til ham for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...