Gå til innhold

Ok å drikke te mens hun jobber?

Anbefalte innlegg

Gjest er det vanlig
Skrevet

Jeg har en ansatt hushjelp. Hun virker helt avhengig av å ha en kopp med te (egen) ved siden av seg hele tiden mens hun jobber. Hun er her i tre timer hver gang. Jeg merker at jeg irriterer meg litt over dette. Er det jeg som er sær?

Skrevet

Kanskje hun er tørst, og foretrekker te da? hadde det vært noe annerledes med en flaske vann? og hun gjør jobben sin tilfredstillende eller?

Skrevet

Hvorfor er det irriterende? *titter bort på tekoppen sin*

Skrevet

Er det virkelig noe å irritere seg over?

Ja, det er du som er sær.

Skrevet

Kanskje hun er tørst, og foretrekker te da? hadde det vært noe annerledes med en flaske vann? og hun gjør jobben sin tilfredstillende eller?

Tenkte akkurat det samme..! *kikker beskjemmet bort på tekoppen min, som har fulgt meg gjennom en lengre prosess av kjøkkenrydding, trøffel-laging, oppvask og julegaveinnpakking. Den har endog blitt fylt på 2-3 ganger..*

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hvis dette ikke forsinker henne i arbeidet, så synes jeg du er litt sær ja.

Skrevet

omg.... Er det mulig å irritere seg over te-drikking også, nå?

Skrevet

''Er det jeg som er sær?''

Ja.

Og kanskje har du litt for lite å gjøre, ettersom du faktisk følger med på hva hun gjør til enhver tid.

Skrevet

Dette er så avgjort ikke vanlig. Disse tedrikkerne er utrolig provoserende. Hun burde drikke kaffe som vanlige folk.

Skrevet

Dette er så avgjort ikke vanlig. Disse tedrikkerne er utrolig provoserende. Hun burde drikke kaffe som vanlige folk.

Helt enig! LOL

Skrevet

Har du snakket med PST om henne? Jeg tipper de har lyst å ta en alvorsprat med henne. Er hun utlending også?

Tenk da - å drikke te helt åpenlyst i Norge!

:sjokkert:

Skrevet

*Liker*

Skrevet

Noe sier meg at du er misfornøyd med hjelpen, men tedrikkingen er nok ikke nok å "ta" henne på. Så ja - du er sær! Eller du tør evt. ikke å klage på det som virkelig er galt. Som andre sier - du hadde nok ikke reagert om det var vann hun drakk :)

Skrevet

Har du snakket med PST om henne? Jeg tipper de har lyst å ta en alvorsprat med henne. Er hun utlending også?

Tenk da - å drikke te helt åpenlyst i Norge!

:sjokkert:

''Er hun utlending også?''

Ho er sikkert engelsk. :D

Gjest er det vanlig
Skrevet

Går det ut over jobben hennes da?

Ja iblant virker det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...