Gå til innhold

Lite aktivitet her i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg en liten pust i bakken før jeg skal pynte tre og steke medisterkakene til i morgen:)

Er det ingen vi kan stille diagnose på her i dag? Tror neiggu ikke noen har fått asperger i dag. Ingen som har fått passende pf heller, tror jeg. Det er litt slapt. Vi må ta oss sammen når vi har kommet oss gjennom morgendagen!

Har sett blåfjelle sammen med 7-åringen. Hun har feber og har lagt seg til å sove nå, så nå satt jeg meg ut på soverommet for å dole litt :-)

Tiåringen kom akkurat inn fra lek i snøen, rød i kinnene - eldstemann er ute ennå og leker med noen nabobarn i snøen.

Vi har satt på lysene på juletreet, og skal pynte restn når eldstemann kommer inn.

Pinnekjøttet er lagt i vann - vi handlet mat for mange dager tidligere i dag, så i morgen tror jeg bare vi skal slappe av før julemiddagen.

Jeg har tre pakker jeg må pakke inn i kveld, når ungene er i seng.

Jeg har rydda, vaska, laga mat, hatt besøk, pakka gaver, hatt mere besøk, så besøk igjen, sendt ut mannen på oppdrag (vellykket!!!), jabba i telefonen (as usual), ordna opp etter ungen som knuste noe, leita som en idiot etter noe jeg hadde rota bort. Fant det til slutt ;-) Vært hos naboen, bretta tøy. Nå skal jeg vaske litt til, så er det Coldplay kl 22:15 *yey*

Har sett blåfjelle sammen med 7-åringen. Hun har feber og har lagt seg til å sove nå, så nå satt jeg meg ut på soverommet for å dole litt :-)

Tiåringen kom akkurat inn fra lek i snøen, rød i kinnene - eldstemann er ute ennå og leker med noen nabobarn i snøen.

Vi har satt på lysene på juletreet, og skal pynte restn når eldstemann kommer inn.

Pinnekjøttet er lagt i vann - vi handlet mat for mange dager tidligere i dag, så i morgen tror jeg bare vi skal slappe av før julemiddagen.

Jeg har tre pakker jeg må pakke inn i kveld, når ungene er i seng.

Hva får ungene dine i år?

Jeg burde hatt en blodtrykksmåler i julegave, etter dagens opplegg i heimen ;-p

Hva får ungene dine i år?

Jeg burde hatt en blodtrykksmåler i julegave, etter dagens opplegg i heimen ;-p

Gutt 12 år: Skijakke - http://www.xxl.no/klaer-barn/jakker-barn/last-mission-print-youth-skijakke-barn-1074896 + en boks med Renati hårvoks. Av søstrene får han lommebok. Vet at han får fiskestang av mormor og morfar.

Jente 10 år: Hull i ørene + skibukse http://www.stormberg.no/no/Produkter/Jente/Jente-8-14/Bukser/Alpint--ski/Flaks-D-vattert-selebukse/ + DS spill Supermario Cart. Av søsknene får hun et akesurfebrett, og sykkelsete av mormor og morfar.

Jente 7 år: Hull i ørene og skibukse, som søstera. DS spill Blåfjell. Av søsknene får hun keeperhansker. Fotballsko av mormor og morfar.

Utrolig kjedelig at hun minste ble syk i dag :-( Hadde 39,7 i feber i formiddag. Var sånn tålig noen timer (etter paracet) men nå i kveld var feberen igjen oppe i 39,2, og hun har sovnet.

Annonse

Jeg har rydda, vaska, laga mat, hatt besøk, pakka gaver, hatt mere besøk, så besøk igjen, sendt ut mannen på oppdrag (vellykket!!!), jabba i telefonen (as usual), ordna opp etter ungen som knuste noe, leita som en idiot etter noe jeg hadde rota bort. Fant det til slutt ;-) Vært hos naboen, bretta tøy. Nå skal jeg vaske litt til, så er det Coldplay kl 22:15 *yey*

Oi - det var mye. Vi kom hit til svigermor i går, og har ikke stresset i dag. Jeg var avgårde og handlet mat + kjøpte siste julegave. Mannen og to av ungene var og besøkte noen gamle tanter og gav julegaver og -brev.

Vi fikk sendt julebrevene i dag forresten :-)

Gutt 12 år: Skijakke - http://www.xxl.no/klaer-barn/jakker-barn/last-mission-print-youth-skijakke-barn-1074896 + en boks med Renati hårvoks. Av søstrene får han lommebok. Vet at han får fiskestang av mormor og morfar.

Jente 10 år: Hull i ørene + skibukse http://www.stormberg.no/no/Produkter/Jente/Jente-8-14/Bukser/Alpint--ski/Flaks-D-vattert-selebukse/ + DS spill Supermario Cart. Av søsknene får hun et akesurfebrett, og sykkelsete av mormor og morfar.

Jente 7 år: Hull i ørene og skibukse, som søstera. DS spill Blåfjell. Av søsknene får hun keeperhansker. Fotballsko av mormor og morfar.

Utrolig kjedelig at hun minste ble syk i dag :-( Hadde 39,7 i feber i formiddag. Var sånn tålig noen timer (etter paracet) men nå i kveld var feberen igjen oppe i 39,2, og hun har sovnet.

Oioi! Flotte gaver! Den jakka er skikkelig kul - jeg vet om en gutt som hadde digga den :-)

Får håpe at formen hennes blir bedre til i morgen :-)

Oioi! Flotte gaver! Den jakka er skikkelig kul - jeg vet om en gutt som hadde digga den :-)

Får håpe at formen hennes blir bedre til i morgen :-)

Ja, jeg gleder meg veldig til han får den. Håper han liker den - han har aldri hatt noe med rosa på før... Men den var knallfin, synes jeg.

Jeg tar meg en pust i bakken naa. Har handlet, gjort husarbeid, matet ungene, lagt minstejenta... Saa naa tar jeg jul. Saa snart eldste er i seng skal pakkene legges under treet, foer vi voksne aapner en flaske vin, nyter hverandres selskap og gleder oss til i morgen.

Har akkurat laget fiskekabaret og lagt pinnekjøttet i vann. Skal bare pakke inn et par gaver fra julenissen, så er jeg ferdig.

Jeg har til og med kokt pinnekjøttet og nå står svineribba i ovnen. Orker ikke å gjøre alt i morgen, da er jeg dau når vi skal spise.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Jeg har til og med kokt pinnekjøttet og nå står svineribba i ovnen. Orker ikke å gjøre alt i morgen, da er jeg dau når vi skal spise.

Flink du har vært da:-) Mannen min driver og lager lutefisk til kveldsmat nå. Tidligere i dag lagde han grøt med mandel .Middagen i morgen er min oppgave og så får ungene dekke bordet. Dette er første året jeg ikke er sliten:)

Flink du har vært da:-) Mannen min driver og lager lutefisk til kveldsmat nå. Tidligere i dag lagde han grøt med mandel .Middagen i morgen er min oppgave og så får ungene dekke bordet. Dette er første året jeg ikke er sliten:)

Jeg sovnet rundt halv 9 og våknet nå og tenkte "ribba" som sto i ovnen og har tatt den ut og tatt av svoren og delt den opp og nå er jeg lys våken. Jeg er så glad for at jeg ikke lager mat i morgen, da hadde jeg sovnet da også klokka 8. Ja, kålrabistappe og poteter da, men det regner jeg ikke med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...