Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Overlevde du? Det gjorde jeg, men nå er det alle de andre dagene, pes

Jeg overlevde, og det var for så vidt en hyggelig kveld. Kjæresten min hadde full kontroll på alt som handla om mat, så jeg kunne konsentrere meg om ungene, og så rydda jeg all oppvasken etterpå.

Drakk bare et halvt glass øl, slik at jeg kunne kjøre hjem faren min utpå kvelden. Så hadde jeg et stort glass rødvin da jeg kom hjem etterpå.

I dag er det full rulle hos Fatter. Må dra dit litt tidlig og ordne med maten. Og i morra er det opplegg med familien til kjæresten. Tredje dag reiser ungene til faren sin, og da skal jeg pælme ut juletreet og spise sushi. Og så skal vi innta sofaen med hver vår bok (jeg fikk Knausgård!), rødvin og ikke rikke meg av flekken med mindre jeg vil! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373976-god-jul/page/2/#findComment-3276068
Del på andre sider

Jeg overlevde, og det var for så vidt en hyggelig kveld. Kjæresten min hadde full kontroll på alt som handla om mat, så jeg kunne konsentrere meg om ungene, og så rydda jeg all oppvasken etterpå.

Drakk bare et halvt glass øl, slik at jeg kunne kjøre hjem faren min utpå kvelden. Så hadde jeg et stort glass rødvin da jeg kom hjem etterpå.

I dag er det full rulle hos Fatter. Må dra dit litt tidlig og ordne med maten. Og i morra er det opplegg med familien til kjæresten. Tredje dag reiser ungene til faren sin, og da skal jeg pælme ut juletreet og spise sushi. Og så skal vi innta sofaen med hver vår bok (jeg fikk Knausgård!), rødvin og ikke rikke meg av flekken med mindre jeg vil! ;)

Jeg overlevde også. Veldig hyggelig helt til dattera mi gikk og da ble jeg bare alene. Hun skal jobbe i dag, kjæresten skal jobbe i morgen og så skal de på hytta noen dager og så jobber de på nyttårsaften og 1.dag. Så nå mente jeg at hun kan ha julaften neste år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373976-god-jul/page/2/#findComment-3276111
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...