Gå til innhold

Skoleeksempel med evne til småltalk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg syns med dagens gode opplevelse med småltalk samt min psykiater, samt en annens psykiater på Ullevål, samt en til, sin overbeviselse om at jeg er deres:

Skoleeksempel på asperger syndrom.

Så føler jeg at å være meg, glad i meg selv (men visse justeringer/dvs hensyn til andre) fungerte meget fint i juleselskap, :)

Jeg er glad, men vil at både nhd, dere andre, samt Bella Dotte vet at jeg tok til meg visse råd, fant den gyldne middelvei og likte det :) Takk.

Selv om jeg lyktes i dag, samt julaften, har jeg som min psykiater og de andre på voksenhabiliteringen sier fortsatt og/ kun asperger og jeg er glad for det, til sammen og i sum med min personlighet blir jeg godt likt, har et bra liv (pga av min lidenskap for diverse temaer), samt liker selv de fleste mennesker selv om de er litt rare for meg. (det må jeg innrømme)

Det beste i dag var likevel min psykiaters sms på morgene, hu blar i sitt astronomileksokon og er svært glad for julegaven, jeg er heldig med henne :) og heldig med dere, og jeg har allerede en plan for dere her inne. (og jeg holder alltid det jeg lover, ja for jeg er et usedvanlig ærlig mennesker )

Ha en god jul dere alle :)

Skrevet

Hei!

Jeg mente med glad i meg selv som følger:

Glad for at jeg har det så gøy med mine målinger og beregninger av viise fenomener rundt meg.

Jeg er ikke så glad i meg selv som person, jeg er mest glad i andre og helt foreslsket i min psykiater.

:)

Skrevet

Du får fortsatt ha en fin juletid:)

Jeg tilhører selv nerdkategorien, og hadde blitt veldig glad for å få en slik bok :)

Skrevet

Du får fortsatt ha en fin juletid:)

Jeg tilhører selv nerdkategorien, og hadde blitt veldig glad for å få en slik bok :)

Hei!

Takk :)

Det ble jeg glad for å høre :)

Du aner ikke :)

En fortsatt god jul til deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...