Gå til innhold

Litt rart..

Gjest Hva tenker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva tenker du?
Skrevet

At godt voksne folk, da mener jeg folk over 60 og oppover, kan oppføre seg barnslig. De burde jo ha lang nok livserfaring til å skjønne at det er barnslig?

Leser jo også om flere her inne som har foreldre som oppfører seg slik.

Hva tenker du om dette?

Gjest Matariki
Skrevet

Tenker at det ikke er min "business" og at folk er som de er. De har det sikker gøy siden de er "barnslige" tenker jeg og, er vel bare seg selv. Ekte folk er topp!

Og har de det gøy her i livet er det vel unt :)

Skrevet

Jeg tenker at de har et umodent sjelsliv selv om de er gamle. Det kan skyldes psykdom, for lite sosial kontakt, manglende selvinnsikt, osv. Jeg sier ikke at det gjelder for alle, men jeg tenkte på mora mi da jeg leste innlegget, og tror at det passer for henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...