Gjest skeidar er ikke mitt navn Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Er det stor forskjell på en halv Imovane 7,5 mg og ingenting? Har nesten vært avhengig av Imovane 15 mg, men er nå nede på en halv tablett som jeg har tatt i ca 3 dager... Vet ikke om jeg tør kutte helt... 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Du kan gå rett fra 15mg Imovane til 0, uten problemer. 0 Siter
Gjest trise Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Har brukt 1 Imovane hver kveld i 11 år....er veldig avhengig men ønsker å slutte! Hva har du gjort? ....bare tatt mindre over tid? så flink du er. går det greit med sovingen? 0 Siter
Gjest trise Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Du kan gå rett fra 15mg Imovane til 0, uten problemer. Har du gjort det?? Jeg er livredd for ikke å få sove! 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Har du gjort det?? Jeg er livredd for ikke å få sove! Du må belage deg på at du ikke kommer til å sovne straks du legger hodet på puten dersom du har brukt 15 mg Imovane over lengre tid, men det er altså ingen fare ved å seponere denne dosen brått. Unngå koffein, sukker, store måltider timene før du skal legge deg, sørg for masse frisk luft og fysisk aktivitet, har du problemer med søvnen over tid kontakter du din lege og får sovemedisin som er trygg å bruke over lengre tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.