Gjest froken84 Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Jeg er ei dame på 27 som har begynt å lure på om jeg kan ha bulimi.. Men det handler ikke så mye om å overspise. Er mer sånn at hvis jeg føler at jeg har spist for mye, eller for usunt, så føler jeg at jeg må kaste det opp igjen. Og nå nettopp når jeg hadde besøk av ei venninne i 3 dager, og ikke kunne kaste opp det jeg spiste mens hun var her, fikk jeg dårlig samvittighet over det jeg hadde spist (var mye usunt). Jeg vil tro jeg er normalbygd (175cm, 66kg), men jeg føler at det er for mye fett på enkelte plasser på kroppen. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Har tenkt på å begynne å trene for å se om det kan få tankene på rett spor, men har vanskelig for å komme meg igang med det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Om du ikke har utviklet bulimi så er du i alle fall sterkt i faresonen for å gjøre det. Om du kjenner at du ikke takler dette på egenhånd så vær så snill å søk hjelp! Ikke la deg selv havne i et spiseforstyrret helvete! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.