Gå til innhold

Så syk av urinveisinfeksjon??

Anbefalte innlegg

Er ikke det veeeeldig uvanlig? At menn får urinveisinfeksjon?

Legen min sa i alle fall det når jeg trodde guttungen hadde fått det. Hun sa at det så og si aldri skjedde. Men hva vet jeg..

Det hender at menn får uvi, men det skjer mye, mye oftere hos kvinner ja.

Fortsetter under...

Gjest likerikke

Ja, det er klart man blir syk og så blir man veldig slapp av Selexid. Jeg pleier å bli helt slakt av det jeg og bare sover og sover.

De siste 6 gangene jeg har hatt urinveisinfeksjon har jeg vært innlagt på sykehuset og vært helt utenfor de første dagene.

Takk for svar. Husker du hvor høy crp du hadde? Måtte du ha kateter?

Jeg tror de har tenkt å sende ham hjem allerede i dag, selv om han har kateter og crpen hadde bare gått ned til 150 (fra 200).

Hvor lenge lå du inne?

Jeg liker ikke å ha ham hjemme når han er så syk, for jeg kan jo ikke gjøre noe for ham, og det var jammen et styr bare å få ham til legevakten.

Takk for svar. Husker du hvor høy crp du hadde? Måtte du ha kateter?

Jeg tror de har tenkt å sende ham hjem allerede i dag, selv om han har kateter og crpen hadde bare gått ned til 150 (fra 200).

Hvor lenge lå du inne?

Jeg liker ikke å ha ham hjemme når han er så syk, for jeg kan jo ikke gjøre noe for ham, og det var jammen et styr bare å få ham til legevakten.

Jeg får ikke økning av crp ved urinveisinfeksjon, ikke engang ved sepsis, jeg får heller nesten ikke feber. Og jeg bruker alltid kateter når jeg har urinveisinfeksjon for å være sikker på at jeg har tømt meg skikkelig enten jeg er hjemme eller på sykehuset

Men jeg har ligget inne med intravenøst antibiotika i 14 dager hver gang de siste gangene for urinveisinfeksjonen min er multiresistente bakterier som jeg har fått på sykehus tidligere. De har prøvd seg med 7 og 10 dager, men da er det på'n igjen etter en uke.

Gjest likerikke

Jeg får ikke økning av crp ved urinveisinfeksjon, ikke engang ved sepsis, jeg får heller nesten ikke feber. Og jeg bruker alltid kateter når jeg har urinveisinfeksjon for å være sikker på at jeg har tømt meg skikkelig enten jeg er hjemme eller på sykehuset

Men jeg har ligget inne med intravenøst antibiotika i 14 dager hver gang de siste gangene for urinveisinfeksjonen min er multiresistente bakterier som jeg har fått på sykehus tidligere. De har prøvd seg med 7 og 10 dager, men da er det på'n igjen etter en uke.

Huff, det hørtes ikke bra ut!!

Takk for svar. Det jeg er mest bekymret for er at han ikke skal klare å få tømt blæra i hele tatt. Leser på nettet at noen må tømmes ved kateter. Men hvem tar jeg kontakt med da? Og kan blæra sprekke? Han har fått beskjed om å drikke mye vann. Så det må jo fylles snart opp dersom det ikke kommer noe ut...

Ja dersom han ikke klarer å tisse, må de sette kateter. Regner med at legevakta eller fastlegen kan gjøre dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...