Gjest HHP58 Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 https://www.facebook.com/#!/sinnsyk Har i lang tid sett meg lei på at folk ikke har respekt for 1/5 av norges befolkning,nemlig alle de som en gang i livet har hatt erfarirng med psykiatrien,og hvor vondt dette man være. Folk med store depresjoner er så fortvilet at de ikke ønsker å fortsette som borgere av denne jord! De velger en ekstra rask tul til sin himmel uten returbillett! Får jeg problemer får jeg helle haste inmelde meg i Mental Helse Akershus! De scizofrene har nok å slite med om man ikke også skal bli mistenkt for å være massemorder (ABB) Vi deprimerte spiser lykkepiller,og har absolutt ingen som helst følelser,og mange kan sikkert bli anklaget for å være følelses kalde! Man har "bomull i hodet" man kan være så treg at man knapt klarer å få i seg mat og sover ofte 12-14 timer i døgnet 8 i senga og kanskje 6 på sofaen? Gaustad spyttet meg ut igjen,så min psykdom kan ikke være spesielt alvorlig (Ca 1996)Jeg gråt i 10-15 minutter. Har brukt disse medisiner:Tolvon,Trilafon,Citalopram/ Cipramil,,og Zoloft.Sikkert noen andre og jeg har glemt. " Sinnsyk" mann på 53 synes jo dette er "gale-matias"! 0 Siter
Gjest prøver å forstå men måtte gi opp... Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Det er jo ingen sammenheng i innlegget ditt? Hvem/hva har du politianmeldt - og hva har facebook linken med dette å gjøre? 0 Siter
Gjest ghrtydloyser Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Har du politianmeldt sinnsyk massasje på grunn av navnet, eller hva er det egentlig du snakker om? 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Det er jo ingen sammenheng i innlegget ditt? Hvem/hva har du politianmeldt - og hva har facebook linken med dette å gjøre? Har du klikket på facebook linken? Du kommer bare inn om du også har en fb side. Navnet er en hån mot alle "sinnsyke" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.