Gå til innhold

Har nå politianmeldt for første gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.facebook.com/#!/sinnsyk

Har i lang tid sett meg lei på at folk ikke har respekt for 1/5 av norges befolkning,nemlig alle de som en gang i livet har hatt erfarirng med psykiatrien,og hvor vondt dette man være.

Folk med store depresjoner er så fortvilet at de ikke ønsker å fortsette som borgere av denne jord! De velger en ekstra rask tul til sin himmel uten returbillett!

Får jeg problemer får jeg helle haste inmelde meg i Mental Helse Akershus!

De scizofrene har nok å slite med om man ikke også skal bli mistenkt for å være massemorder (ABB)

Vi deprimerte spiser lykkepiller,og har absolutt ingen som helst følelser,og mange kan sikkert bli anklaget for å være følelses kalde! Man har "bomull i hodet" man kan være så treg at man knapt klarer å få i seg mat og sover ofte 12-14 timer i døgnet 8 i senga og kanskje 6 på sofaen?

Gaustad spyttet meg ut igjen,så min psykdom kan ikke være spesielt alvorlig (Ca 1996)Jeg gråt i 10-15 minutter.

Har brukt disse medisiner:Tolvon,Trilafon,Citalopram/

Cipramil,,og Zoloft.Sikkert noen andre og jeg har glemt.

" Sinnsyk" mann på 53 synes jo dette er "gale-matias"!

Gjest prøver å forstå men måtte gi opp...
Skrevet

Det er jo ingen sammenheng i innlegget ditt? Hvem/hva har du politianmeldt - og hva har facebook linken med dette å gjøre?

Gjest ghrtydloyser
Skrevet

Har du politianmeldt sinnsyk massasje på grunn av navnet, eller hva er det egentlig du snakker om?

Skrevet

Det er jo ingen sammenheng i innlegget ditt? Hvem/hva har du politianmeldt - og hva har facebook linken med dette å gjøre?

Har du klikket på facebook linken? Du kommer bare inn om du også har en fb side.

Navnet er en hån mot alle "sinnsyke"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...