Gå til innhold

festen med min manns venner

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hodepine så ikke helt bra,

men du er morsom :)

Tror ikke du helt skjønner hvor sosial jeg er, feks i dag, og dette er helt helt uforenlig med diagnosen.

:)

Kjaere deg, Madelenemie... Du HAR asperger syndrom og det vil ikke forsvinne.

Men flink - DET er du :)

Fortsetter under...

Kjaere deg, Madelenemie... Du HAR asperger syndrom og det vil ikke forsvinne.

Men flink - DET er du :)

Hei!

Takk.

Ja rart å takke for at du skriver det, men du høres like sikker ut som min psykiater.

Kanskje ut over dagen/ kvelden vil jeg selv forstå det, men akkurat nå føler jeg meg kun helt vanlig og uten noe som helst syndrom, og min mann er så stolt av meg.

Han sa han skal si som følger under skålen:

"My wife has thrown a party on me". Han er engelskspråklig forstår du.

Det syns jeg hørtes både morsomt og interessant ut.

Hei!

Takk.

Ja rart å takke for at du skriver det, men du høres like sikker ut som min psykiater.

Kanskje ut over dagen/ kvelden vil jeg selv forstå det, men akkurat nå føler jeg meg kun helt vanlig og uten noe som helst syndrom, og min mann er så stolt av meg.

Han sa han skal si som følger under skålen:

"My wife has thrown a party on me". Han er engelskspråklig forstår du.

Det syns jeg hørtes både morsomt og interessant ut.

Jeg liker ordspillet! Mannen din er morsom!

Jeg liker ordspillet! Mannen din er morsom!

Hei!

Selv om du fortsatt har asperger syndrom så det holder (hvis du skjønner hva jeg mener) så er vi venner selv om jeg bevegrer meg over i det diagnoseløse liv. Jeg syns det er helt i orden å ha deg som asperger venn, jeg liker deg veldig godt.

Til og med min psykiater kan godt tenke seg å være venn med en med asperger syndrom, men da vil hun snakke om vanlige og hyggelige og diagnosefrie temaer.

Det er jo nå en mulighet for at jeg er litt i "sjokk" over at jeg fikk til alt dette, at vanskene mine er der et sted, men du vet vel som meg at 10 % vokser det av seg.

Jeg er virkelig forundret over mye nå, og jeg skulle filmet gårsdagen og vist til voksenhabiliteringen for dette er helt uvanlig for aspergere og oppføre seg så normalt. (jeg hygget meg også, var ikke bare en lidelse, men ble det når rakettene kom, og gjestene reiste seg og skiftet plasser, sånn uro liker jeg dårlig.

Men jeg smilte, hele tiden og snakket bare litt om hunder, men da meget generelt hvordan eiere ligner på sine hunder.

Den ene damen hadde en inntrykt hund hvis du skjønner hva jeg mener, men den lignet hun ikke på, men litt i væremåte istedet.

Den vimset rundt og det gjorde damen også og byttet plass da hun syns det var gøy, men hun lo like mye på den nye plassen sin. Jeg hadde foretrukket at man i det minste kan sitte på faste plasser en kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...