Gå til innhold

Nespresso kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nespresso har bare kaplser du får kjøpt via nettet, bare kaffe - men en helt haug forskjellige styrker og smaker. Mange av maskinene kommer med melkesteamer, eller du kan kjøpe en i tillegg. Da kan du lage latte, kjøpe siruper med forskjellige smaker:-)

Jeg anbefaler denne maskinen, har hatt den ett år, og synes ikke det gjør noe om man ikke får noe annet enn kaffe fra den. Te eller kakao er det ikke noe problem å lage uten maskin:-)

Nespresso har bare kaplser du får kjøpt via nettet, bare kaffe - men en helt haug forskjellige styrker og smaker. Mange av maskinene kommer med melkesteamer, eller du kan kjøpe en i tillegg. Da kan du lage latte, kjøpe siruper med forskjellige smaker:-)

Jeg anbefaler denne maskinen, har hatt den ett år, og synes ikke det gjør noe om man ikke får noe annet enn kaffe fra den. Te eller kakao er det ikke noe problem å lage uten maskin:-)

Nespresso kapsler har de både på Kiwi og Rema 100 + på steder man får kjøpt maskinen som på Elkjøp og Lefdal så de er faktisk enkle å få tak i

Nespresso kapsler har de både på Kiwi og Rema 100 + på steder man får kjøpt maskinen som på Elkjøp og Lefdal så de er faktisk enkle å få tak i

Nja, du tenker på de store kasplene til Dolce Gusto, gjør du ikke? Nespresso er vel de små kasplene? Har ikke sett dem på Rema?

Annonse

Kjipt. Jeg har en con gusto og har ikke problemer med å få tak i kapsler i det hele tatt. Kan brunke Zynga-kapsler også sa de på Elkjøp

''har ikke problemer med å få tak i kapsler i det hele tatt. ''

Men jeg har da ingen problemer med å få tak i kapsler jeg heller. Synes på mange måter det er mye enklere så bestille på nett og få levert på døra, enn å måtte gå på butikken å kjøpe dem;-)

Nja, du tenker på de store kasplene til Dolce Gusto, gjør du ikke? Nespresso er vel de små kasplene? Har ikke sett dem på Rema?

Ja, jeg tenker på dem. Jeg lager ikke kaffe ellers etter at jeg brant meg skikkelig på det ene låret på kokende vann ved kaffelaging ;) Det var en måned i senga og hjemmesykepleie hver dag, skrekk og gru :)

''har ikke problemer med å få tak i kapsler i det hele tatt. ''

Men jeg har da ingen problemer med å få tak i kapsler jeg heller. Synes på mange måter det er mye enklere så bestille på nett og få levert på døra, enn å måtte gå på butikken å kjøpe dem;-)

Det kan jeg forsåvidt være enig med deg i siden jeg ikke kommer inn i verken Kiwi eller Rema her jeg bor :)

''Te eller kakao er det ikke noe problem å lage uten maskin:-)''

*hehe* Det er vel ikke noe større problem å lage kaffe uten maskin? ;o)

Vi kjøpte Nespressomaskin, Citiz & Milk 120, for et års tid siden.

vi er kjempfornøyde med den, det er mange forskjellige typer kaffe å velge mellom, har prøvd mange, og vi har landet på 3-4 favoritter, alt etter hva slags kaffe vi lager.

Kapslene må kjøpes på nettet, dvs jeg pleier å kjøpe med meg hjem fra butikken på Karl Johan når jeg er i Oslo. Syns ikke det er noe problem.

Jeg har sett flere tester, men ingen helt nye. Dette er den nyeste jeg fant:

http://forbrukerportalen.no/Tester/2009/test_av_kaffe_maskiner_des_09

Lykke til med valget!

Annonse

''Te eller kakao er det ikke noe problem å lage uten maskin:-)''

*hehe* Det er vel ikke noe større problem å lage kaffe uten maskin? ;o)

Nei nei, men je gmå innrømme at kaffen fra kaffemaskina er bedre enn annen kaffe jeg har smakt - te og sjokolade smaker det samme...

Gjest sophiejenta

Les tester. Så vidt jeg husker kom Nespresso dårlig ut på kaffesmaken. Noe jeg er enig i på de sortene jeg har smakt. Anbefaler heller en Dolce Gusto, der får du tak i kapsler i dagligvarebutikken. Og de smaker mye bedre syns jeg.

Smaken er som baken.

Jeg synes Nespresso kaffen er veldig god. Dolce Gusto kaffen grei nok.

Og det er enkelt å få tak i kapsler til Nespressonmaskina. Bestiller jeg på nett på mandag har jeg de gjerne i postkassa på onsdag - enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...