Gå til innhold

Skjerpe meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå er det snart et nytt år. Mitt forsett for 2012 er at jeg skal bli mindre selvopptatt. Jeg har det faktisk ganske bra. Jeg har blant annet tak over hodet og en seng å sove i, bil, mat, klær, og to skjønne unger. Jeg har bare SÅ mye å være takknemlig for! Jeg lever også i ett av verdens beste land med gode velferdsordninger. Ikke har vi krig her heller. :)

Visst er det utfordringer, men det er tross alt bare barnemat i forhold til hva andre i fattige land sliter med.

(Ble vekket litt av en tråd lenger ned her)

Så jeg har det BRA! :) Godt nytt år til alle!

Gjest Slik er det inni meg
Skrevet

Skrev akkurat en tråd om redselen min/katastrofeangsten.

Noe godt kommer det ut av og ha overlevd traumer.

Man setter veldig pris på de gode øyeblikkene, er null opptatt av ting og lærer seg å leve i nuet så godt man kan. Ingen kjenner morgendagen.

Jeg er også glad for en varm stue, god seng og kunne spise oss mette. Noe særlig mer trenger vi ikke:-) Har alltid lite penger, men det takler jeg fint:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...