Gå til innhold

For et år...

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Lillemus

4

• frosken

3

• sant å si

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nytt år - nye muligheter! :-)

Det er vel alltids nye muligheter, for de som har dem da...

Gjest ambrose
Skrevet

Det er vel alltids nye muligheter, for de som har dem da...

Handler det ikke litt om hvordan du_tar_ det også - og ikke bare om hvordan du _har_ det?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Handler det ikke litt om hvordan du_tar_ det også - og ikke bare om hvordan du _har_ det?

Ja men hvis jeg tar det dårlig så har jeg det jo dermed også dårlig...

Gjest ambrose
Skrevet

Ja men hvis jeg tar det dårlig så har jeg det jo dermed også dårlig...

Kan du ikke prøve å snu denne negative tankegangen litt da, bestemme deg for at du ikke skal sitte og grave deg ned i elendigheten - men gjøre noe positivt for deg selv? Du har jo egentlig ikke noen valg - alle som sliter med noe, enten psykisk eller fysisk, kan jo velge om de vil gjøre det beste utav situasjonen for å få det bedre. Det er jo ingen andre som kan gjøre det når det kommer til stykket.

Det er iallefall slik jeg tenker, og har erfart, selv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kan du ikke prøve å snu denne negative tankegangen litt da, bestemme deg for at du ikke skal sitte og grave deg ned i elendigheten - men gjøre noe positivt for deg selv? Du har jo egentlig ikke noen valg - alle som sliter med noe, enten psykisk eller fysisk, kan jo velge om de vil gjøre det beste utav situasjonen for å få det bedre. Det er jo ingen andre som kan gjøre det når det kommer til stykket.

Det er iallefall slik jeg tenker, og har erfart, selv.

Joa... måtte bare sutre litt.

Gjest ambrose
Skrevet

Joa... måtte bare sutre litt.

Det er ok, det. Men nå når du har fått sutret litt, og du har kvittet deg med noe av denne negative ballasten (ihverftall for nå) - da kan du jo bestemme deg for å gjøre dagen så bra som mulig for deg selv ved å påvirke det du _kan påvirke_ - feks få deg litt frisk luft, sette på en film, se tv, gå på kino, whatever.

en 1/2 time ute kan faktisk gjøre underverker for humøret, iallefall er det min erfaring :o)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er ok, det. Men nå når du har fått sutret litt, og du har kvittet deg med noe av denne negative ballasten (ihverftall for nå) - da kan du jo bestemme deg for å gjøre dagen så bra som mulig for deg selv ved å påvirke det du _kan påvirke_ - feks få deg litt frisk luft, sette på en film, se tv, gå på kino, whatever.

en 1/2 time ute kan faktisk gjøre underverker for humøret, iallefall er det min erfaring :o)

Føler bare for å sutre i hele dag...

Skrevet

Føler bare for å sutre i hele dag...

Kan jeg få sutre litt i tråden din jeg også? Takk.

Å ja, for et drittår det har vært! Bare elendighet fra ende til annen. Dritt, dritt, dritt, og nesten ikke annet, og livet var for kjipt stort sett hele tida, og møkkavær, og alle tenkte bare på seg, og ingen tenkte på meg, og Wenche Foss gikk og døde, og terror og helvete og orkaner og faenskap, og sult i Somalia, kranglete unger, og tre nye rynker, minst! Dritt og dobbeltdritt, og det er syndest på meg i verden. Ikke deg. MEG, faktisk.

Enda godt det er over! 2012, det blir helt sikkert mye bedre. Det tror jeg bestemt:)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kan jeg få sutre litt i tråden din jeg også? Takk.

Å ja, for et drittår det har vært! Bare elendighet fra ende til annen. Dritt, dritt, dritt, og nesten ikke annet, og livet var for kjipt stort sett hele tida, og møkkavær, og alle tenkte bare på seg, og ingen tenkte på meg, og Wenche Foss gikk og døde, og terror og helvete og orkaner og faenskap, og sult i Somalia, kranglete unger, og tre nye rynker, minst! Dritt og dobbeltdritt, og det er syndest på meg i verden. Ikke deg. MEG, faktisk.

Enda godt det er over! 2012, det blir helt sikkert mye bedre. Det tror jeg bestemt:)

Jeg har det verst.

Skrevet

Jeg har det verst.

Pøh! Jeg har det verre enn alle jeg kjenner og noen gang har kjent.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Pøh! Jeg har det verre enn alle jeg kjenner og noen gang har kjent.

Jeg har det verre enn alle jeg kjenner og noen gang har kjent - tilsammen!

Skrevet

Og jeg har det verre enn alle jeg kjenner og og noen gang har kjent tilsammen, pluss de jeg ikke kjenner!

Skrevet

Nå må dere f... meg gi dere. JEG har det verst ;)

Skrevet

Kult! Nok et år med syting og uvilje til positive ting, fra deg! Takk for det. Ikke et jævla hint/råd klarer du å ta til deg. Hvor mange år har du vært på Doktor Online, nå?

Fortsett i samme tralten, så forblir livet ditt uforandret inntil du treffer kista.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Og jeg har det verre enn alle jeg kjenner og og noen gang har kjent tilsammen, pluss de jeg ikke kjenner!

LOL

Skrevet

Har du i det hele tatt gjort noe for å bedre din egen situasjon i 2011? Annet enn å sitte her inn og sutre over alt du ikke gidder gjøre...

Skrevet

Men det er syndest på meg i hele verden!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har du i det hele tatt gjort noe for å bedre din egen situasjon i 2011? Annet enn å sitte her inn og sutre over alt du ikke gidder gjøre...

Hva har du gjort for å bedre din situasjon, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...