Gjest førerkortet Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Er grensen pr døgn kan man ta å likevel kjøre bil? Jeg har tatt 100 mg pr kveld nå, kan jeg da kjøre? 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Bruk sunn fornuft. Er det første gang du bruker 100mg så lar du bilen stå. Har du gått på 100mg noen uker/måneder og er vant til dosen og føler deg helt ok så kjører du. Der finnes ingen grense, hver kropp og hvert menneske reagerer ulikt. Dette er noe du må kjenne på selv, er du i det minste i tvil lar du bilen stå. 0 Siter
Gjest førerkortet Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Bruk sunn fornuft. Er det første gang du bruker 100mg så lar du bilen stå. Har du gått på 100mg noen uker/måneder og er vant til dosen og føler deg helt ok så kjører du. Der finnes ingen grense, hver kropp og hvert menneske reagerer ulikt. Dette er noe du må kjenne på selv, er du i det minste i tvil lar du bilen stå. Jeg tenkte i forhold til de nye reglene som har kommet angående bilkjøring og medisiner. Mener det finnes en grense her, og at det vil gå melding til fylkeslegen om man tar for mye medisiner i forhold til det som er anbefalt? 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Jeg tenkte i forhold til de nye reglene som har kommet angående bilkjøring og medisiner. Mener det finnes en grense her, og at det vil gå melding til fylkeslegen om man tar for mye medisiner i forhold til det som er anbefalt? Truxal er ikke et B-prep. Det som skal være avgjørende ved Truxal er at du føler deg våken og opplagt. 0 Siter
Gjest førerkortet Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Truxal er ikke et B-prep. Det som skal være avgjørende ved Truxal er at du føler deg våken og opplagt. Okey, da stoler jeg på deg :-). Takk skal du ha.! 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Okey, da stoler jeg på deg :-). Takk skal du ha.! Jeg tror jeg har tatt feil her, beklager, jeg fant denne: http://nhi.no/livsstil/helsetjenesten/diverse/forerkort-medisintabell-37964.html Dette er så nytt at jeg har neimen ikke fått det med meg, beklager. 0 Siter
Gjest førerkortet Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror jeg har tatt feil her, beklager, jeg fant denne: http://nhi.no/livsstil/helsetjenesten/diverse/forerkort-medisintabell-37964.html Dette er så nytt at jeg har neimen ikke fått det med meg, beklager. Ja, det var dette jeg mente. Takk for linken forresten :-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Ja, det var dette jeg mente. Takk for linken forresten :-) Huff, beklager. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette. 0 Siter
Gjest førerkortet Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Huff, beklager. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette. Ingenting å beklage. Du er herved tilgitt :-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.