Gå til innhold

Er jeg hårsår?

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har to søsken.

Jeg har alltid ringt eller sendt sms og ønsket godt nytt år kl 24 på nyttårsaften.

Sovnet forøvrig i går klelleve så fikk ikke gjort det i går, men min ene søster sendte meg sms kl 0930. Koselig!

Halv ett hadde jeg ikke hørt noe fra den andre søsteren min så sendte en sms til henne. Har ikke fått svar.

Jeg kjenner at jeg er litt såret.

Hadde du vært det?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

4

• nitty-gritty

2

• Katt-ja

1

• tonie

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke vært det. Ingen av "mine" tar noensinne initiativ til å sende meg hilsninger, så dette er jeg veldig vant til. Jeg tror ikke dette er av ondskap, det er heller det at de har så evig nok med seg selv og sitt.

Skrevet

Kanskje mobilen hennes er utladet :) Jeg sjekket ikke min mobil før nå i kveld...

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Kanskje mobilen hennes er utladet :) Jeg sjekket ikke min mobil før nå i kveld...

Ja, kanskje det...

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke vært det. Ingen av "mine" tar noensinne initiativ til å sende meg hilsninger, så dette er jeg veldig vant til. Jeg tror ikke dette er av ondskap, det er heller det at de har så evig nok med seg selv og sitt.

Ja, det er vel sånn det er .

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg er så surrete med sånt selv at jeg er meget overbærende med andres surr og glemsomhet.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg er så surrete med sånt selv at jeg er meget overbærende med andres surr og glemsomhet.

:)

Gjest sangsol
Skrevet

nei, jeg ville ikke blitt såret.

Manglende svar kan være flere ting:

- utladet mobil

- mobilen er i vaskemaskina

- mobilen er rotet bort

- ditt søsken ble avbrutt mens h*n skulle skrive, og dermed er det glemt

- ditt søsken tenker svare når h*n kommer hjem (orker ikke svare mens h*n sykler/kjører/snakker med andre)

- ditt søsken tar det som en selvfølge at du skjønner at h*n ønsker det et godt nytt år, og svare derfor ikke (litt dumt tenkt av h*n- men ikke alle mennesker er like)

Gjest sangsol
Skrevet

he-he.

Jeg også. Jeg glemmer mobilen her og der. Jeg kan "oppdage" meldingen 2-3 dager ETTER jeg har mottatt den. Dette er ikke avsender sin skyld. Det er MIN skyld- som glemmer eller roter bort hele mobilen.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

nei, jeg ville ikke blitt såret.

Manglende svar kan være flere ting:

- utladet mobil

- mobilen er i vaskemaskina

- mobilen er rotet bort

- ditt søsken ble avbrutt mens h*n skulle skrive, og dermed er det glemt

- ditt søsken tenker svare når h*n kommer hjem (orker ikke svare mens h*n sykler/kjører/snakker med andre)

- ditt søsken tar det som en selvfølge at du skjønner at h*n ønsker det et godt nytt år, og svare derfor ikke (litt dumt tenkt av h*n- men ikke alle mennesker er like)

Takk for alle alternativene i motsetningen til at hun ikke gidder fordi jeg ikke betyr så mye.

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for alle alternativene i motsetningen til at hun ikke gidder fordi jeg ikke betyr så mye.

Ser nå at det var to spørsmål i innlegget ditt. Jeg besvarte altså det til slutt - ikke overskriften. Du er overdrevent hårsår - det kan finnes mange grunner til at en sms ikke blir sendt.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ser nå at det var to spørsmål i innlegget ditt. Jeg besvarte altså det til slutt - ikke overskriften. Du er overdrevent hårsår - det kan finnes mange grunner til at en sms ikke blir sendt.

Huffda. Takk for tilbakemeldingen. Jeg får roe meg ned litt.

nitty-gritty
Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg noe om. Men naa vet jeg at mine soesken er glad i meg og hadde gaatt gjennom ild for meg og min familie. Saa da betyr en tekstmelding heller lite.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg noe om. Men naa vet jeg at mine soesken er glad i meg og hadde gaatt gjennom ild for meg og min familie. Saa da betyr en tekstmelding heller lite.

Det hørtes hyggelig ut :)

Jeg vet jo og at søsknene mine er glad i meg.

Konkluderer vel med at jeg er for hårsår.

nitty-gritty
Skrevet

Det hørtes hyggelig ut :)

Jeg vet jo og at søsknene mine er glad i meg.

Konkluderer vel med at jeg er for hårsår.

For meg er det slik at de jeg virkelig elsker eller er glad i, der er hoeflighetsfraser og pliktgreier helt fjernet fra forholdet. Dette gjelder mine aller, aller beste venner, mine soesken, min samboer og foreldrene mine. Vi er sikre paa hverandre og vi trenger ikke fjas for aa uttrykke det. Om noen sender eller ikke sender en tekstmelding, husker en bursdag eller ikke gjoer det, gir en gave eller ei er ikke noe vi funderer paa.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

For meg er det slik at de jeg virkelig elsker eller er glad i, der er hoeflighetsfraser og pliktgreier helt fjernet fra forholdet. Dette gjelder mine aller, aller beste venner, mine soesken, min samboer og foreldrene mine. Vi er sikre paa hverandre og vi trenger ikke fjas for aa uttrykke det. Om noen sender eller ikke sender en tekstmelding, husker en bursdag eller ikke gjoer det, gir en gave eller ei er ikke noe vi funderer paa.

hos oss er det helt omvendt.

Onsdag1365380628
Skrevet

I år var vi bedt bort på nyttårsaften og kvelden gikk med til god mat, prat og koselig samvær. Klokka 12 gikk vi ut å så på rakettene før vi takket for oss å gikk hjem.

Jeg pleier alltid sende sms og ønske godt nytt år. Men i år gadd jeg ikke dra frem mobilen mens vi var i selskap. Ingen andre hadde mobil fremme, og jeg ville ikke være usosial å sitte å taste. Vel hjemme var klokka to og det var i seneste laget å sende melding. Jeg hadde fått et par standard godt nytt år meldinger. Jeg pleier å få mange, men det er kanskje fordi jeg sender først?

Utpå ettermiddagen idag sendte jeg sms til mine barn og mine foreldre. Håper og tror at ingen er sure og fornærmet fordi det ble litt sent.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke brydd meg om det. Det er litt tilfeldig hvor "flinke" jeg og brødrene mine er med slike ting og det varierer fra år til år hvem av oss som evt. husker eller glemmer hva.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...