Gå til innhold

Er jeg hårsår?

Anbefalte innlegg

Gjest sangsol
Skrevet

''Men å se et nummer på displayet til telefonen at noen har ringt en gang- er ikke nok til å få meg til å ringe tilbake''

Hvorfor ikke?

For det første oppdager jeg det ikke nødvendigvis.

For det andre så er det ofte da gått noen dager.

Og for det tredje så tenker jeg at dersom det er viktig, så tar de kontakt igjen.

Når det er familie så kan jeg ringe senere- men da blir det litt uavhengig av nummeret på displayet.

Det verste jeg vet mht til telefon er når noen ukjente ringer meg og påstår de ser jeg har ringt- og derfor lurer på hva jeg tenkte på...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

4

• nitty-gritty

2

• Katt-ja

1

• tonie

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt
Skrevet

''Får jeg sms av den andre søsteren min i f.eks morgen så er jeg blid igjen.''

Med en slik tankegang legger du egen lykke og eget velbefinnede utenfor din egen makt. Du er styrt av ytre forhold. Dersom du alltid skal la omgivelsene bestemme hvordan du skal ha det, så er du hele tiden prisgitt dine omgivelsers respons. Hva med å ta ansvar for egne følelser og eget liv? Hva med å godta at andre ikke legger like mye i sms-kontakt som du? Kan være at andre har det mer travelt og ikke syns sms er særlig givende måte å kommunisere på, selv om du syns dette betyr mye for deg.

Du har et godt poeng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...