Gå til innhold

Endelig hverdag igjen, og lavkarbo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Opp ca. 1,2-1,5 kg siden lille julaften. Nå har ikke jeg spist så voldsomt lavkarbo de siste par mnd, men det har blitt utrolig mye mer sukkervarer i jula så i dag har jeg hatt tidenes sukkerabstinens-hodepine!

Har spist ryvita med makrell i tomat til frokost, varm salat med kylling og kikerter til lunsj og grønnsaker med laks og kikerter til middag + 2 eplebåter fra matpakka til jentungen. :o) Hodepinen har alt gått over en god del. :o)

Annonse

Gjest lavkarbo er ikke sunt

''Etter en uke med ferie fra lavkarbo, og litt slurv i adventstiden viser vekten pluss hele 5 kg. ''

Spis normalt, sunt og magert, så unngår du dette. Vann, vann, vann - et stort glass foran hvert måltid, og minst et stort glass mellom hvert måltid.

Gjest Nickløsheletida

Fordelen med å spise ymse i hverdagen, hverken lavkarbo eller andre spesialdietter, er at en er ganske stabil - selv under jul. :-)

''Fordelen med å spise ymse i hverdagen, hverken lavkarbo eller andre spesialdietter, er at en er ganske stabil - selv under jul. :-)''

Tenkte det samme. Høres ikke bra ut der. Tror det er viktig med et kosthold en kan leve med hele tiden.

Fordelen med å spise ymse i hverdagen, hverken lavkarbo eller andre spesialdietter, er at en er ganske stabil - selv under jul. :-)

Sånn tenker jeg og. Har nok spist litt mer godteri enn vanlig, og tre større middager (der jeg har spist meg proppmett), men bortsett fra det, har jeg spist omtrent som vanlig.

Jeg har muligens gått opp mellom en halv kilo og en kilo i jula. Når jeg bare blir frisk igjen, skal jeg få den kiloen bort ved å gå på turer.

Jeg er ingen lavkarbo-dame, men må si at jeg kjenner på kroppen at jeg har spist fetere mat enn jeg pleier i julen. Og det er ingen god følelse. Æsj. Jeg kjenner på hele meg at mye fett ikke er riktig for kroppen.

Det skal bli godt å komme i normal gjenge igjen, med god, variert mat!

Onsdag1365380628

''Fordelen med å spise ymse i hverdagen, hverken lavkarbo eller andre spesialdietter, er at en er ganske stabil - selv under jul. :-)''

Jeg skulle virkelig ønske dette hadde fungert for meg. Men vekten min går jevnt og trutt oppover. Jeg greier dessverre ikke holde meg til et vanlig sunt kosthold. Jeg har tidligere veid 130 kg, men ved hjelp av lavkarbo har jeg holdt ganske stabil vekt i 8 år. Innimellom tar jeg en pause og da fyker vekten i været.

Onsdag1365380628

Tenkte det samme. Høres ikke bra ut der. Tror det er viktig med et kosthold en kan leve med hele tiden.

''Tenkte det samme. Høres ikke bra ut der. Tror det er viktig med et kosthold en kan leve med hele tiden.''

Jeg har levd på lavkarbo i 8 år og trives med det. Det er et kosthold som passer meg og kroppen min helt perfekt.

Annonse

Gjest Elextra

Jeg skulle virkelig ønske dette hadde fungert for meg. Men vekten min går jevnt og trutt oppover. Jeg greier dessverre ikke holde meg til et vanlig sunt kosthold. Jeg har tidligere veid 130 kg, men ved hjelp av lavkarbo har jeg holdt ganske stabil vekt i 8 år. Innimellom tar jeg en pause og da fyker vekten i været.

Jeg veier fem kilo mer enn for ti-tolv år siden (før jeg fikk barn), og kunne ideelt sett veid ti kg. mindre enn i dag, men må vel anses å være ganske stabil.

Har nok ganske høy forbrenning, men legger også merke til at de aller fleste spiser mye mer enn meg, når venner samles rundt god mat.

Gjest Nickløsheletida

''Tenkte det samme. Høres ikke bra ut der. Tror det er viktig med et kosthold en kan leve med hele tiden.''

Jeg har levd på lavkarbo i 8 år og trives med det. Det er et kosthold som passer meg og kroppen min helt perfekt.

''Jeg har levd på lavkarbo i 8 år og trives med det. Det er et kosthold som passer meg og kroppen min helt perfekt''

Da synes jeg selvfølgelig du skal prøve å holde deg til det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...