Gå til innhold

Fet og lat :-/

Gjest Bertha som får hetta

Anbefalte innlegg

Gjest Bertha som får hetta
Skrevet

Jeg har lagt på meg 10 kg siden begynnelsen av november! Var da på ferie og sluttet før jul å røyke. Jeg har hatt anorexia... Og jeg fikk sjokk da jeg gikk på vekta. Er 71,6 kg og 175 høy. Buksene passer ikke lenger og jeg ble så frustrert at jeg begynte å røyke igjen. Vil heller være en slank røyker, eller en feit ikkerøyker. Jeg veide en gang 95 kg for ca. 10 år siden. Den store skrekken er å bli så fet igjen. Jeg føler heller ikke at jeg har spist særlig mye annet enn noen fete middager på ferie og i jula, + brødmat som jeg ikke spiste før. Moren min og søskene hennes lider av fedme. Tror jeg har lett for å legge på meg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har begynt bra i dag da med å gå 5 km... men hjelpe med for et tiltak...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...