Gå til innhold

Hoste

Gjest Forkjølet jente

Anbefalte innlegg

Gjest Forkjølet jente
Skrevet

Hei. Jeg er forkjølet, og hoster en del. I dag da jeg hostet, kom det en liten merkelig bit opp fra halsen min, som luktet skikkelig stygt. Dette har skjedd før også, og jeg lurer veldig på hva det er? Den lukter omtrent det samme som en stygg smak jeg kjenner i munnen som kommer fra halsen virker det som, når jeg er forkjølet. Finner ikke noen artikler om det på nettet, så håper du kan hjelpe meg. Takk på forhånd.

Skrevet

Det kommer fra mandlene, der kan det samle seg matrester og andre morosaker som blir liggende og lage godlukt om de ikke kommer ut igjen. Jeg var til tider svært plaget med dette før jeg tok mandlene.

Skrevet

Det kommer fra mandlene, der kan det samle seg matrester og andre morosaker som blir liggende og lage godlukt om de ikke kommer ut igjen. Jeg var til tider svært plaget med dette før jeg tok mandlene.

Oi, sier du det? Huff det var da litt ekkelt... Hm, lurer på hvorfor det hostes opp...? Burde man fjerne mandlene da? Eller kan man gjøre noe annet med det... Er heldigvis ikke ofte det skjer da..

Skrevet

Oi, sier du det? Huff det var da litt ekkelt... Hm, lurer på hvorfor det hostes opp...? Burde man fjerne mandlene da? Eller kan man gjøre noe annet med det... Er heldigvis ikke ofte det skjer da..

Det er vel "hostekrampene" i halsen som gjør at guffet skvises ut av gropene i mandlene tenker jeg. Verken smaker eller lukter godt, jeg er enig i det. Ta en prat med legen din dersom dette er plagsomt for deg, i følge legen min var det alene grunn nok til å få fjernet dem, i voksen alder i alle fall.

Skrevet

Det er vel "hostekrampene" i halsen som gjør at guffet skvises ut av gropene i mandlene tenker jeg. Verken smaker eller lukter godt, jeg er enig i det. Ta en prat med legen din dersom dette er plagsomt for deg, i følge legen min var det alene grunn nok til å få fjernet dem, i voksen alder i alle fall.

Dette passer kanskje best på Almennmedisin?

Eller har du en diagnose som Psyk også?

Skrevet

Still spørsmålet ditt til trådstarter du. Jeg har bare svart på et spørsmål, ikke stilt det i utgangspunktet.

Skrevet

Forøvrig har vel du fått beskjed fra Webmaster om at du ikke skal blande deg inn i hvilke fora andre legger sine innlegg?

Skrevet

? Enig med Lillemus, ser ikke helt hvorfor du skal si noe om det, men det for være din sak.

Jeg la ikke merke til at jeg la det inn i denne kategorien.

Må være helt tilfeldig.

Takker for svar Lillemus :) Skal bestille meg en legetime å høre hva jeg kan gjøre med det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...