Gå til innhold

Sjikanert på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er sykt, skjønner heller ikke hvordan det går an å tenke sånn som de gjør. De er gale hele gjengen. Får meg til å undre på hvorfor jeg blir sett på som gal når de der folka for drive på som de vil

Skrevet

Ærekulturer er etter vestlig standard, kulturer med fucket opp begrep om ære. Der mannen kan hore vilt med kafirene, mens kvinnene skal være dydsmønster, og for endog skyld selv dersom de blir voldtatt....

Skrevet

De skulle ha vært kastet i fengsel for 2 år. I dag er det fritt fram på internett... Greit med ytringsfrihet, men slikt faenskap skulle blitt slått hardt ned på.

Skrevet

Forkastelig. Men jeg syns det er en psykisk belastning at folk i Oslo ser på meg som en vantro hore. Jeg blir vel sett på som enda mer hore enn Louiza siden jeg er norsk og blond av utseendet. Så jeg skal begynne gå med hijab. Jeg orker ikke tanken på at folk går og syns jeg er et ludder.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Null overraskende. Norges raskets voksende muslimske miljø, spesielt blant unge, er det ultraekstreme rundt islamnet.no, og hvor denne type holdninger er rådende.

Vi snakker her om folk født og oppvokst i Norge, men med et nedarvet kulturellt og religiøst syn på både kvinner og det meste annet som hører hjemme på 600-tallet.

nitty-gritty
Skrevet

Null overraskende. Norges raskets voksende muslimske miljø, spesielt blant unge, er det ultraekstreme rundt islamnet.no, og hvor denne type holdninger er rådende.

Vi snakker her om folk født og oppvokst i Norge, men med et nedarvet kulturellt og religiøst syn på både kvinner og det meste annet som hører hjemme på 600-tallet.

''Norges raskets voksende muslimske miljø, spesielt blant unge, er det ultraekstreme rundt islamnet.no''

Kilde?

Skrevet

''Norges raskets voksende muslimske miljø, spesielt blant unge, er det ultraekstreme rundt islamnet.no''

Kilde?

NRK Dagsrevyen for noen måneder siden, i samband med at organisasjonen ikke tillater kvinner og menn å sitte sammen under sine arrangementer.

Skrevet

Og avsporeren forsetter i sedvanlig stil.

''Og avsporeren forsetter i sedvanlig stil.''

Selvfølgelig. Hadde heller ikke forventet noe annet fra den kanten.

Gjest Norgemåfåoppøya.
Skrevet

Dette forbauser ikke meg heller. Islam hører til de typer religioner hvor mannen står øverst på rangstigen. Han kan få gjøre hva han vil, inkludert å voldta sine søstre og kusiner. Han er den som får spise først av den nylagede middagen hjemme. Så kan sønnene hans spise, deretter moren, og tilslutt søstrene.

Kilde: Sannhetsberettelse av en kvinne født av hinduistiske foreldre i India. Boken heter "Bare en jente" og handler om hvordan denne jenta så grusomt ble behandlet av sin egen familie. Den forteller også om at familien flyttet til Norge hvor de videreførte sin praksis og sitt kvinnesyn. Den forteller om utspekulerte måter å lure staten Norge på, hvordan de ser på norske jenter (horer) osv. Synet på at kvinnen er underlegen og mannen er overlegen i verdi, finner vi i flere religioner, deriblant også islam.

Gjest Norgemåfåoppøya
Skrevet

Dette forbauser ikke meg heller. Islam hører til de typer religioner hvor mannen står øverst på rangstigen. Han kan få gjøre hva han vil, inkludert å voldta sine søstre og kusiner. Han er den som får spise først av den nylagede middagen hjemme. Så kan sønnene hans spise, deretter moren, og tilslutt søstrene.

Kilde: Sannhetsberettelse av en kvinne født av hinduistiske foreldre i India. Boken heter "Bare en jente" og handler om hvordan denne jenta så grusomt ble behandlet av sin egen familie. Den forteller også om at familien flyttet til Norge hvor de videreførte sin praksis og sitt kvinnesyn. Den forteller om utspekulerte måter å lure staten Norge på, hvordan de ser på norske jenter (horer) osv. Synet på at kvinnen er underlegen og mannen er overlegen i verdi, finner vi i flere religioner, deriblant også islam.

Rettelse: Boken heter "Bare en datter".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...