Gjest Kaffelarsen Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Hei. Jeg har en tendens til å bli ufrivilig dratt inn i diskusjonen om hva som er værst av kaffe og røyk. Det hadde derfor vært interessant å høre noen andre synspunker om dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Trodde alle visste at røyk er verst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grizzle Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 For et dumt spørsmål! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zetora Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 værst ? Jatakk . begge deler! For; Rett etter at man har våknet. Ved ørretbekken. Når man er mett. Hvis det er nervepirrende. Når man er rastløs eller redd. I kjedelige stunder. Til fotballkampen om du må kjøre etterpå. Kommer inn i varmen etter en strabasiøs ski tur. Rett etter… Ikkerøkere er fattige stakkaslige mennesker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Røyk, selvsagt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Og da kjenner du ikke hvor j***** det stinker... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Og da kjenner du ikke hvor j***** det stinker... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Enig. Kaffe stinker enda verre enn røyk. Men det stinker aller verst av melkedrikkere. De lukter surt. Yækk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Begge deler er best! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Begge deler er best! Så enig, så enig!! Hadde ikke fixa å stå opp uten kaffe og røyk. For ikke å snakke om hvor elendig Cognacen ville smakt;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffelarsen Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Så enig, så enig!! Hadde ikke fixa å stå opp uten kaffe og røyk. For ikke å snakke om hvor elendig Cognacen ville smakt;-) Personlig er jeg stor fan av kombinasjonen sigar, cognac og kaffe. Det er sikkert derfor jeg stadig blir dratt inn i diskusjonen. Og det var pga. den uendelige diskusjonen at jeg ønsket synspunkter. Det fikk jeg jo mange av her.... Hurra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Personlig er jeg stor fan av kombinasjonen sigar, cognac og kaffe. Det er sikkert derfor jeg stadig blir dratt inn i diskusjonen. Og det var pga. den uendelige diskusjonen at jeg ønsket synspunkter. Det fikk jeg jo mange av her.... Hurra. Jepp! Og dårlig kaffe liker vi _ikke_. Da blir vi aggresive!!! http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=213285 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffelarsen Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Jepp! Og dårlig kaffe liker vi _ikke_. Da blir vi aggresive!!! http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=213285 Dårlig kaffe liker man ikke... Da skal man ha drukket alt for mye god cognac først.... Men å drepe kjærringa da gitt. Makan. Må ha vært noe mer enn dårlig kaffe der i går'n. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Enig. Kaffe stinker enda verre enn røyk. Men det stinker aller verst av melkedrikkere. De lukter surt. Yækk! Rull inn puppen 'a. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Rull inn puppen 'a. Er du klar over hvor gammel denne tråden er, eller?? Sitter du og leser alle innlegg tonie har hatt det siste året, musiker? Lusker du på 'a?? Du skjønner at dette blir en sak for Samlivsforum? *sjokkert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Er du klar over hvor gammel denne tråden er, eller?? Sitter du og leser alle innlegg tonie har hatt det siste året, musiker? Lusker du på 'a?? Du skjønner at dette blir en sak for Samlivsforum? *sjokkert* jajajaja:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Rull inn puppen 'a. Er du vårkåt?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Er du vårkåt?? Rull inn puppen 'a. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.