Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil det si at jeg kan spise knekkebrød?

Du må nesten bestemme deg for et kosthold, prøve og se om det funker for deg. :o) Grove knekkebrød er ikke usunt det, etter min mening, og jeg spiser gjerne 2-3 ryvita (favoritten for tiden) med smør og pålegg til frokost.

Vil det si at jeg kan spise knekkebrød?

Det er 1000 typer knekkebrød, og du kan selvfølgelig ikke spise alle typer om målet er å oppnå grovere mat. Kun 2-3 typer er grove nok til å kunne kalles grove. Øv deg på å se på innholdsfortegnelsen som står på alle pakker, sammenlign fiberinnhold f.eks.

Annonse

Gjest wiggeno

Jeg har tro på et kosthold hvor man inntar ting med måte. Og jeg tror på grovt, frukt/grønt/bær og fisk/kjøtt. Og jeg tror man må kose seg litt om det er noe som man skal klare å leve med over tid. Her gjelder også med måte. Bedre med feks en liten bit sjokolade hver dag enn fråtsing i helger. Og jeg tror på minst mulig "hvitt" og sukker. Jeg tror på mye vann som drikke og sjelden mineralvann (gjelder også lightvarianter).

Jeg har tro på et kosthold hvor man inntar ting med måte. Og jeg tror på grovt, frukt/grønt/bær og fisk/kjøtt. Og jeg tror man må kose seg litt om det er noe som man skal klare å leve med over tid. Her gjelder også med måte. Bedre med feks en liten bit sjokolade hver dag enn fråtsing i helger. Og jeg tror på minst mulig "hvitt" og sukker. Jeg tror på mye vann som drikke og sjelden mineralvann (gjelder også lightvarianter).

Da tror du på det samme som meg. Har oppdaget at jeg blir i bedre fysisk form også om jeg spiser slik som dette. Jeg heller tror ikke på ekstremt fettinntak, men tilfører man mye grovt og kutter ut mye mettet fett i lavkarbokostholdet så er dette et bra kosthold. Takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...