Gå til innhold

Er vi helt gale hele gjengen?

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hvis det du så og fornemmet virket så reellt, ville du ikke da begynt å lure på om det du så var rett eller ikke?

Jeg tar mine medisiner, men jeg er ikke bedre enda ihvertfall. Blir trett og i dårlig form istedet, vet ikke om jeg orker det heller. Jeg er syk nok fysisk ifra før.

Nei, jeg hadde visst at det var psykotisk. Jeg vet at det kan virke helt virkelig.

Om du nettopp har begynt med medisiner vil det være bivirkninger i starten som kan være tøffe, men det blir bedre etterhvert. Hvilke medisiner står du på bortsett fra truxal?

Skrevet

Hvis det du så og fornemmet virket så reellt, ville du ikke da begynt å lure på om det du så var rett eller ikke?

Jeg tar mine medisiner, men jeg er ikke bedre enda ihvertfall. Blir trett og i dårlig form istedet, vet ikke om jeg orker det heller. Jeg er syk nok fysisk ifra før.

At man "fornemmer" noe er jo slettes ikke noe bevis på at dette "noe" eksisterer i den virkelige verdenen. Tvert i mot kan man være meget sikker på at ånder og hele den "gjengen" virkelig ikke gjør det.

Med vennlig hilsen

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det vil du ikke se. De har undersøkt det opp, ned og i mente, og absolutt ikke funnet noe som helst utenfor deres egne hoder.

Med vennlig hilsen

Jeg vet at hvis jeg ser eller hører noe så er jeg psyk.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

At man "fornemmer" noe er jo slettes ikke noe bevis på at dette "noe" eksisterer i den virkelige verdenen. Tvert i mot kan man være meget sikker på at ånder og hele den "gjengen" virkelig ikke gjør det.

Med vennlig hilsen

Hehe!

Gjest javedia
Skrevet

Med vennlig hilsen

Hvilke bevis har du for at det ikke finnes ånder rundt oss?

Forresten er det når det blir stress at det kommer slike hjelpere til meg. Første gang var da jeg satt fastklemt i en bil etter en ulykke for noen år siden. Etterpå har det skjedd ganske ofte. Dette er snille hjelpere som gjør meg trygg. I tillegg kommer det noen som vil meg vondt innimellom og disse samarbeider med det onde i menneskene slik at jeg blir redd av det. Det siste håper jeg ikke er sant for da vet jeg ikke hvor jeg kan rømme.

Gjest javedia
Skrevet

Nei, jeg hadde visst at det var psykotisk. Jeg vet at det kan virke helt virkelig.

Om du nettopp har begynt med medisiner vil det være bivirkninger i starten som kan være tøffe, men det blir bedre etterhvert. Hvilke medisiner står du på bortsett fra truxal?

Jeg bruker lite av andre medisiner fordi jeg tåler dem dårlig. Hvordan er det å leve uten å se slike ting? Kan man overleve da, uten denne tryggheten som dette gir?

Skrevet

Jeg lurer veldig mye på om jeg er gal, eller ikke. Ser jo og fornemmer slike ting ganske ofte. Jeg har også dårlig funksjon ellers. Jeg ligger mye og er i veldig dårlig fysisk og psykisk form.

Men hva om det jeg ser er reellt? Så får jeg medisiner nå som jeg egentlig ikke trenger? Ikke merker jeg noen forskjell heller, etter at jeg startet med truxal. Er det et tegn på at dette ikke er sykt?

''Jeg har også dårlig funksjon ellers. Jeg ligger mye og er i veldig dårlig fysisk og psykisk form.''

Der har du nok svaret:(

Beklager at jeg har har svart i en tråd jeg burde ligget unna.

Gjest javedia
Skrevet

''Jeg har også dårlig funksjon ellers. Jeg ligger mye og er i veldig dårlig fysisk og psykisk form.''

Ja, kanskje det du. Nå har jeg også en fysisk sykdom som kan gjøre meg fysisk syk. Jeg tror også det er sånn at når man er fysisk syk så har man mindre energier til å stå imot psykisk sykdom.

Det finnes mange i min familie som har trodd og sett slike ting. Noen har vært veldig oppegående og andre har vært veldig redde. Kanskje det er en arvelig belastning?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg bruker lite av andre medisiner fordi jeg tåler dem dårlig. Hvordan er det å leve uten å se slike ting? Kan man overleve da, uten denne tryggheten som dette gir?

Ja absolutt! Du sier jo selv at du blir redd av det onde som samarbeider med onde ånder eller hva det var du sa. Det må da være godt å slippe å tenke på at det ikke er et sted å rømme til?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Veldig bra at du sier dette.

Skrevet

''Jeg tar mine medisiner, men jeg er ikke bedre enda ihvertfall. Blir trett og i dårlig form istedet, vet ikke om jeg orker det heller. Jeg er syk nok fysisk ifra før.''

Her svarer du på dine egne spørsmål. Beklager at jeg blandet meg inn uten kompetanse, lykke til videre :)

Gjest javedia
Skrevet

Ja absolutt! Du sier jo selv at du blir redd av det onde som samarbeider med onde ånder eller hva det var du sa. Det må da være godt å slippe å tenke på at det ikke er et sted å rømme til?

Ja, skal innrømme at det er en fryktelig redsel og dårlig fysisk form som gjør at jeg søker hjelp. Jeg har et problem med å forklare meg til legen om dette. Er liksom så to-delt, om du skjønner. Jeg har perioder hvor jeg er mye friskere og da benekter jeg også overfor meg selv at det jeg ser er sant. Så blir jeg sykere og alt går liksom inn i mørket. Fargene blir mere mørke og intense, gjenstander og mennesker blir veldig framtredende og bakgrunnen liksom uklar. Jeg blir kort og godt litt rar.

Ja, jeg skal ta medisinene mine. Kanskje det hjelper snart.

Gjest javedia
Skrevet

''Jeg tar mine medisiner, men jeg er ikke bedre enda ihvertfall. Blir trett og i dårlig form istedet, vet ikke om jeg orker det heller. Jeg er syk nok fysisk ifra før.''

Her svarer du på dine egne spørsmål. Beklager at jeg blandet meg inn uten kompetanse, lykke til videre :)

Helt i orden det. Tar imot alle godt råd med takk jeg :-)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, skal innrømme at det er en fryktelig redsel og dårlig fysisk form som gjør at jeg søker hjelp. Jeg har et problem med å forklare meg til legen om dette. Er liksom så to-delt, om du skjønner. Jeg har perioder hvor jeg er mye friskere og da benekter jeg også overfor meg selv at det jeg ser er sant. Så blir jeg sykere og alt går liksom inn i mørket. Fargene blir mere mørke og intense, gjenstander og mennesker blir veldig framtredende og bakgrunnen liksom uklar. Jeg blir kort og godt litt rar.

Ja, jeg skal ta medisinene mine. Kanskje det hjelper snart.

Jeg er helt sikker på at du trenger mer enn truxal.

Du burde skrive ut dette og ta det med til legen din hvis du har problemer med å få det fram på rett måte. Bestill time i morgen!

Gjest javedia
Skrevet

Jeg er helt sikker på at du trenger mer enn truxal.

Du burde skrive ut dette og ta det med til legen din hvis du har problemer med å få det fram på rett måte. Bestill time i morgen!

Takk, jeg skal snakke med noen på torsdag så får vi se da.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du kommer til å få det myyyye bedre psykisk med riktig medisin og behandling.

Lykke til!!!!

Skrevet

Hvilke bevis har du for at det ikke finnes ånder rundt oss?

Forresten er det når det blir stress at det kommer slike hjelpere til meg. Første gang var da jeg satt fastklemt i en bil etter en ulykke for noen år siden. Etterpå har det skjedd ganske ofte. Dette er snille hjelpere som gjør meg trygg. I tillegg kommer det noen som vil meg vondt innimellom og disse samarbeider med det onde i menneskene slik at jeg blir redd av det. Det siste håper jeg ikke er sant for da vet jeg ikke hvor jeg kan rømme.

''Hvilke bevis har du for at det ikke finnes ånder rundt oss?''

Et strengt vitenskapelig bevis for at Julenissen, Gud, en tekopp i bane rundt planeten Venus og guden Thor ikke eksisterer finnes ikke.

I stedet undersøker man og undersøker man, og så langt har INGEN noensinne klart å finne noe bevis eller underbygging på at noen "ånder" eksisterer. Det er bare intet som tilsier det.

''Forresten er det når det blir stress at det kommer slike hjelpere til meg. Første gang var da jeg satt fastklemt i en bil etter en ulykke for noen år siden. Etterpå har det skjedd ganske ofte. Dette er snille hjelpere som gjør meg trygg. I tillegg kommer det noen som vil meg vondt innimellom og disse samarbeider med det onde i menneskene slik at jeg blir redd av det. Det siste håper jeg ikke er sant for da vet jeg ikke hvor jeg kan rømme.''

Det at dette skjer når du blir stresset viser jo også at det ikke er reelt. Åndene finnes simpelthen ikke, og skulle du "fornemme" noen så er det 100% fordi du ikke er frisk akkurat nå.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Har du skriver?

Skriv ut noe av det du har skrevet her, og vis det til legen.

Medisiner er til for å hjelpe deg, og de produseres nettopp fordi man blir friskere av dem. Det er lange undersøkelser som bekrefter dette.

Og det beste av alt er at du føler deg tryggere og roligere etterpå.

Med vennlig hilsen

Gjest Vi som tror på ånder
Skrevet

Får vel håpe dere er gale hele gjengen. Jeg blir dritredd av å tenke på at ånder er rundt oss og nekter alt jeg kan å tro på det. Men kjenner at jeg blir redd og utrygg når dere snakker om det.

Saken er den at jo mer jeg tror på de, jo mer lærer jeg om det, og desto mindre redd blir jeg :-) Man er mest redd for det ukjente, og når det ukjente blir kjent, så er det ikke så skummelt lenger :-)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Saken er den at jo mer jeg tror på de, jo mer lærer jeg om det, og desto mindre redd blir jeg :-) Man er mest redd for det ukjente, og når det ukjente blir kjent, så er det ikke så skummelt lenger :-)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare deg.

Når jeg er i dårlig form kan jeg være redd for f.eks.spøkelser. Når jeg er friskere er jeg ikke redd fordi jeg vet at jeg ikke vil se eller høre noe.

Jeg tror ikke på ånder, jeg tror det har med sykdom å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...