Gå til innhold

angst??

Gjest har ikke helt lyst nå

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke helt lyst nå
Skrevet

Jeg lurer på om det er angst det jeg har..

Jeg har slitt med trykk i brystet siden midten av November. Jeg fikk influensa hvor dette trykket også oppstod.

Det er verre ved belastning, men ikke så ille at jeg ikke klarer gjennomføre ting..

Legen min tok symptomene(noen flere enn dette da) som mulig Angina, men jeg begynner å tru at det rett og slett er angst..

Kan det være det?? vare i en og en halv måned konstant, med litt variasjoner av styrke? Jeg har ikke slitt med angst på noen år nå..og det kjennes egentlig ikke sånn ut, men det kan jo ha endra seg siden sist..'?

(jeg har tatt EKG, den(resultatet) er en normal variant - hva nå enn det betyr. Da denne sykepleieren sa dette, sa hun også at hun måtte prate med legen, og at jeg måtte ligge i ro med ledningene kobla til..noe mer enn det vet jeg ikke..sikkert ikke alvorlig siden jeg ikke har hørt noe mer)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...