Gå til innhold

så mye på en gang om AS :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ble skikkelig imponert over denne oppsummeringen av asperger.

Ja det har jeg jammen meg, og særlig er jeg blitt sikrere på det etter at jeg ble venn med Bella Dotte , men denne må jeg nok legge inn som en påminner.

http://www.youtube.com/watch?v=-5jeOYzcqXE

Hva syns du om den Bella Dotte, syndrom men ikke symtomer, for ikke sykdom eller lidelse sier han :)

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• FGT

47

• Madelenemie

31

• Bella Dotte

5

Skrevet

Jeg skulle gjerne sett videoen, men jeg holder ikke ut den praten! Gaaah!

Skrevet

Er det dialekten og måten han snakker på ? Han har ei datter med AS, og kanskje har han noe han også, hvem vet ?

Skrevet

Er det dialekten og måten han snakker på ? Han har ei datter med AS, og kanskje har han noe han også, hvem vet ?

Skrevet

Hei!

Å ja.

Jeg syns han snakket så sakte at jeg klarte å henge med.

dessuten at han på en så kort oppsummering klarte å uttrykke så mye. Det imponerer meg litt .

Skrevet

Fin film der han for sakt mye bra , men alt han sier er jeg ikke ening i. Tror han også sikter inn mye mot barn og unge, der han har mest erfaring på Men nå er vel han heller ikke noe ekspert, forstår jeg rett ?

Skrevet

Fin film der han for sakt mye bra , men alt han sier er jeg ikke ening i. Tror han også sikter inn mye mot barn og unge, der han har mest erfaring på Men nå er vel han heller ikke noe ekspert, forstår jeg rett ?

Hei!

Hm, ja vel.

Jeg var enig i alt, ut i fra meg selv :)

Hva var det du ikke var helt enig i ?

Skrevet

Hei!

Hm, ja vel.

Jeg var enig i alt, ut i fra meg selv :)

Hva var det du ikke var helt enig i ?

Det er den nevrologiske delen, der han sier noe om at interessene til en person med AS er bestemt og styrt nnevrologisk. Jeg har prøvd å ringe han flere ganger, for å spørre han hva han menter med det ? Men han har ikke vært tilgjengelig. AS dreier seg ikke om interesser, men hvordan hjernen er skrudd sammen og fungerer. dette kan virke inn på hvordan vi dyrker våre interesser som er vidt forskjellige, på samme måten som personligheten er det til AS personer.

Skrevet

Det er den nevrologiske delen, der han sier noe om at interessene til en person med AS er bestemt og styrt nnevrologisk. Jeg har prøvd å ringe han flere ganger, for å spørre han hva han menter med det ? Men han har ikke vært tilgjengelig. AS dreier seg ikke om interesser, men hvordan hjernen er skrudd sammen og fungerer. dette kan virke inn på hvordan vi dyrker våre interesser som er vidt forskjellige, på samme måten som personligheten er det til AS personer.

Ut fra det han sier der, så kan det virke som de interessene vi har, har vi pga. av at vi har AS. Det er mulig han mener noe annet, men jeg syns det var en merkelig måte å si det på.

Skrevet

Ut fra det han sier der, så kan det virke som de interessene vi har, har vi pga. av at vi har AS. Det er mulig han mener noe annet, men jeg syns det var en merkelig måte å si det på.

Ja du registrerte det også ? Men du tenkte kanskje ikke noe over dette tidligere ?

Skrevet

Ja du registrerte det også ? Men du tenkte kanskje ikke noe over dette tidligere ?

Der svarte jeg faktisk på min egen kommentar, tar en pause nå.

Skrevet

Der svarte jeg faktisk på min egen kommentar, tar en pause nå.

:-D

Skrevet

Hm ??

Jeg syntes det var morsomt at du svarte deg selv, og så kommenterte det! (Jeg ville da bare ha trodd at du hadde trykket feil, det hadde ikke virket *så* distré og ikke like morsomt.)

Skrevet

Jeg syntes det var morsomt at du svarte deg selv, og så kommenterte det! (Jeg ville da bare ha trodd at du hadde trykket feil, det hadde ikke virket *så* distré og ikke like morsomt.)

Ja jeg forstår din humor, og jeg kan lefor meg selv når jeg ser for meg det du leste der, ja le med deg. Jeg har egentlig mye selvironi. Så langt jeg kan husker, så har jeg vel egentlig likt å få andre til å le av meg.

Jeg var vel noe distre når jeg ikke oppdaget at det var meg selv som hadde svart på min egen kommentar ?

Skrevet

Ja jeg forstår din humor, og jeg kan lefor meg selv når jeg ser for meg det du leste der, ja le med deg. Jeg har egentlig mye selvironi. Så langt jeg kan husker, så har jeg vel egentlig likt å få andre til å le av meg.

Jeg var vel noe distre når jeg ikke oppdaget at det var meg selv som hadde svart på min egen kommentar ?

Ja du var nok temmelig distré, og sånt synes jeg er morsomt. Håper du ikke tror at jeg ler av deg; jeg ler av situasjonen.

Skrevet

Ja du var nok temmelig distré, og sånt synes jeg er morsomt. Håper du ikke tror at jeg ler av deg; jeg ler av situasjonen.

Det er bare hyggelig det. Hva er det du ellers kan le av ?

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...