Gå til innhold

Går det for bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg byttet antidepressiva for en halvannen måned siden (zoloft 200mg) og det funker som fy nå. Det er akkurat som gnisten i meg er tent igjen etter å ha vært deprimert i flere år og det er ubeskrivelig glad for det. Jeg har blitt mye mer sosial, innledet et forhold, prater lett som bare det og tuller mye. Har fått tilbakemelding fra noen om at jeg sprudler, at de ser jeg har det bra og en melding om at jeg så stresset ut. Har sluttet å røyke. Kjærleiken blomar. Begynt å gå turer nesten hver dag. Og nå lurer jeg på om jeg skal komme meg ut i arbeidslivet igjen.... Har hatt tendenser for noen år siden der jeg kunne bli hypoman og til slutt utkjørt, og vil ikke det nå... Psykiateren som har kjent meg et halvt år oppfordret meg til å begynne å søke jobber. Fastlegen som har kjent meg i 5 år mente jeg skulle snakke med han før jeg tok store avgjørelser. Hmmm... Kan ikke bruke lamictal da jeg fikk kraftig utslett og allergisk reaksjoner... Men jeg tålte lamictal før. Bla, bla bla Jeg kjenner meg rett og slett ikke helt igjen...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Med riktig medisin er det alltid en risiko for at en kan bli frisk :-)

Skrevet

Med riktig medisin er det alltid en risiko for at en kan bli frisk :-)

Jejjjj :-) Glory Halleluja

Skrevet

Om det går for bra?, det kan du vel bare finne ut ved så sette deg noen små utfordringer og større etterhvert og se om du takler dem. hvis du har vært frisk lenge så skal det en del til for at du blir syk igjen. Men om du fikser jobb kommer jo ikke bare ann på humøret men også mye annet som f.eks konsentrasjon og utholdenhet osv. Men dette kan jo sikkert også trenes opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...