Gå til innhold

Glad og fornøyd-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg levert inn hjemmeeksamen og er vel forsåvidt fornøyd. Måtte kutte med 1000 ord. Det var ikke lett. Nå går veien rett til arbeidspsykologen som skal hjelpe meg med jobbsøk og søknader.

MEN, det er et stort men. Jeg er tilbake til mine gamle alkoholvaner. Jeg skal bestille time hos psykiateren min i morgen for å diskutere og finne en løsning på dette. Han jobber også med rusproblematikk og sier at alkohol er favorittrusen til bipolare. Han er kompetent og jeg har mer tiltro til ham en psykologen min.

Det finnes en løsning og jeg SKAL finne den!

Skrevet

''Det finnes en løsning og jeg SKAL finne den!''

Fortsett å tenk som du gjør nå, og du vil komme langt ;-)

Du har fått til utrolig mye bra og vil sikkert klare dette også!Lykke til i hvertfall. Jeg heier på deg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...