hesam Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Jeg er en gutt på 19 år som sliter med ryggproblemer! Jeg har hatt store problemer med ryggen min i ca. 3år. Problemet er at en eller flere muskler er i spenn hele tiden! Har vært til mange spesialister, samt prøvd alternative løsninger uten å bli bedre. I følge spesialister og samt smertene kan jeg fortelle at smertene begynner like ved skulderblad på høyre side, og fortsetter langs ryggsøylen helt ned til korsryggen! Ved forskjellige aktiviteter hender det seg at muskelen håvner og smerten blir større! Har i samråd med lege prøvd forskjellige medikamenter mot betennelser, uten noe merkbar forbedring! Har du/dere noe gode tips/råd som kan hjelpe meg? etter å ha snakket med legestudent ble jeg oppmerksom om å spørre en lege om medikamenten deca-durabolin! kan det evnt. være noe jeg kan bruke for å forbedre min situasjon? Håper dere kan hjelpe meg med svar på spårsmål/ evnt. råd i forbindelse med dette! Takker på forhånd med vennlig hilsen Hesam - hesam 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 hesam. Det er tydelig at ingen av legene du har vært hos har kommet frem til roten for dine problemer. Da er det enda vanskeligere å si noe fornuftig om behandlingen. Kanskje du allerede har vært på Norsk Idr. medisnsk Institutt men f. eks. dr. Berner der er god på slike ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atleten Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Har du tatt rønken av ryggen din? Eller den mer detaljerte rønkenen MR som tar detaljerte bilder av ryggen din? Jeg sleit i flere år med problemer med smerter i nakke,skuldre,rygg og halebeinet. Jeg begynte så behandling hos en meget flink Ostopat i Tønsberg som heter Beck. Han fikk ved mange behandlinger løst opp smertene i nakke,skuldre,rygg og halebeinet. Men forsatt hadde jeg noen smerter i rygg og halebeinet. Så han foreslo å ta en blodprøve som kunne visse om jeg hadde Bechterev som er en slags revmatisk lidelse som angriper i hovedsak de store ledd og sener som ryggen,skuldre,brystkassa og halebeinet. Ved å svar på blodprøven som var negativ måtte jeg ta rønken for å være mer sikker om jeg virkelig hadde bechterev. Ingen til var til å se på vanlig rønken, men ved MR så en at jeg hadde bechterev. Så dette bør du prøve å sjekke ut på flere felt hvis jeg var deg. Et lite av stikker spørsmål. Er det noen som har bechterev vil jeg gjerne at dere svarer så jeg er interresert i å vite mer om trening,kosthold,tøyning og behandling om bechterev. Håper du finner ut av det hesam. Lykke til. (",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.