Gå til innhold

Bli hjemme?

Anbefalte innlegg

Gjest Undrere_på
Skrevet

Jeg står på 200mg seroquel. Glemte å ta den i går kveld og har ikke sovet et sekund, fordi tiden bare fløy avsted og jeg var inne i mine rare tanker. Spørsmålet er om jeg skal dra på jobb nå eller ikke? Er redd for å få angst og for å virke helt fjern.

Huff, jeg må bli bedre til å passe på.

Gjest Undrere_på
Skrevet

Hva tenker/tror du selv?

:-)

Jeg drar på jobb fordi jeg er hyper! Og selv om jeg holder på å bryte ut i gråt her pga et forbannet sinne og lydene rundt meg går meg så helvetes på nervene unnskyld språket, så går jeg på jobb også så får det gå som det går!!!

Gjest Undrere_på
Skrevet

Hva tenker/tror du selv?

:-)

Sinnet har ingenting å gjøre med det du skrev altså, i tilfelle du oppfattet det slik! Nei, sinnet har med den forbaskede og mislykkede menneskerasen å gjøre. ÅH, som jeg håper jeg ikke er et menneske.

Gjest ambrose
Skrevet

Sinnet har ingenting å gjøre med det du skrev altså, i tilfelle du oppfattet det slik! Nei, sinnet har med den forbaskede og mislykkede menneskerasen å gjøre. ÅH, som jeg håper jeg ikke er et menneske.

Uff da.. kanskje du burde bli hjemme idag og hvile deg.. tror du ikke det?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Jeg drar på jobb fordi jeg er hyper! Og selv om jeg holder på å bryte ut i gråt her pga et forbannet sinne og lydene rundt meg går meg så helvetes på nervene unnskyld språket, så går jeg på jobb også så får det gå som det går!!!

Du høres veldig psyk ut spør du meg.Fatter ikke at du ikke sykemelder deg! Du er jo ikke i stand til å jobbe uten søvn!

På meg virker du manisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...