Gå til innhold

Arrogante psykiatere, II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, sjekk bildene av disse tre:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10075228

Den snilleste og mildeste (som jeg ville ha foretrukket som behandler for egen sykdom) tror jeg er han i midten.

Han på bilde nr 3 virker overmåte arrogant, sur, irritert og skeptisk. Han vekker mistillit hos meg. Han på bilde nr 1 virker unnvikende, og gjør meg litt usikker på hvordan han er som person. ;)

PS! Jeg vet godt at en ikke kan bedømme mennesker kun etter hvordan de ser ut på et bilde et gitt øyeblikk, men jeg synes det var litt artig å kommentere det likevel.

(Helt sikkert bare jeg som synes det, men ytringsfriheten er for alle. )

Gjest Matariki
Skrevet

Ville hatt nr 1, de to andre ser ut som strenge folk. Nr 1 er mer proff tror jeg ;)

Skrevet

Ja, det er litt morsomt, jeg er også sikker på at følelser og holdninger gjenspeiler seg i ansiktsuttrykket! Men i denne situasjonen ble de fotografert (av Roger Neumann og Scanpix) og var ikke i en samtale med en pasient. Jeg synes det er interessant å se ansiktet til min psykolog forandre seg når jeg snakker med ham, fra litt stivt med stramme kjevemuskler (da vet jeg at han er "skeptisk" - jeg bør feks ikke si at han er en erstatning for min avdøde far) til smilende og rødt og blankt og krøllete (da tror jeg at han har sympati med meg, og jeg har kanskje også sagt noe dypt eller morsomt).

Sånn går no dagen..

Skrevet

Synes han til høyre ser ut som en forretningsmann, men de skal vel være forretningsmessige i denne saken. Få av dem slipset, så blir det straks bedre.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg synes ikke utseende eller ansiktsuttrykk osv sier så mye om hvem andre er.. så jeg synes det er vanskelig å bedømme :)

Gjest Hulderen
Skrevet

Han på det første bildet virker unnvikende fordi de viser et bilde der han ser ned. Hadde han sett rett inn i kamera, ville du fått et annet inntrykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...