Gå til innhold

NHD: Lamictal og leverprøve

Anbefalte innlegg

Gjest lamictal og leverprøve
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle fortelle at jeg har vært hos en annen lege, og han sa også at vi måtte ta leverprøve for å se at jeg tålte medisinen. Du trenger ikke svare på dette altså. Men det var bare litt merkelig at to leger hevder dette, mens du sier det ikke er vanlig prosedyre å ta en slik prøve.

Personlig bryr jeg meg ikke så mye om dette....

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg beklager, men jeg må stå på mitt. Jeg har diskutert med kolleger, firmaet og lest Felleskatalogen. Det er ingen føringer på at leverprøver skal tas rutinemessig.

Gjest lamictal og leverprøve
Skrevet

Jeg beklager, men jeg må stå på mitt. Jeg har diskutert med kolleger, firmaet og lest Felleskatalogen. Det er ingen føringer på at leverprøver skal tas rutinemessig.

Greit. Da tror jeg på deg fremfor mine fastleger. Men de skal nå allttids få ta prøve av meg om de absolutt vil det. Men velger sine fighter:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...