Gå til innhold

Gravid og anger

Anbefalte innlegg

Gjest leahliliah
Skrevet

Jeg angrer mere og mere på dette som skulle være så flott. Skjønner ikke...morsfølelsen er ikke der, ingen glede. Jeg angrer på allt dette.. Jeg er gravid i 9 uke. Jeg hadde gledet meg så lenge til dette, med min samboer. Men ting gikk litt fort, og samboeren er så jævla gretten, og tenker mest på seg selv for tiden...skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Er dette normalt? Trodde jeg skulle glede meg...men jeg gjør ikke, fordi ting er kaotisk, og jeg får ikke bestemme noe, vi bor her det ikke er plass og jeg kan ikke engang nevne å flytte...:(

Skrevet

Slapp helt av. :o) Det er ennå ca. 6,5-7 mnd til ungen kommer ut og det er mange som ikke kjenner noe morsfølelse før de har ungen på brystet, det er ikke alle som får den da heller.

Du er nå i en hormonell karusell og kanskje er også den blivende pappan usikker på alt som skjer. Ikke gjør noe overilet nå, men prøv å slapp av så godt du kan. Har du vært på den første kontrollen? Neste gang du skal på kontroll kan du snakke med jordmor eller lege om dette om du føler for det.

Har du venninner du kan snakke om dette med?

Skrevet

Du må snakke med noen om dette, som Lillemus så fint skriver så vil ditt humør gå fra ytterpunkt til ytterpunkt. Det er nå du trenger venner og familie rundt deg, snakk med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...