Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ops. Jeg har lurt på om jeg er for tynn. Jeg er 170 cm høy og veier 54 kg.

Jeg har tenk litt på det i det siste, var hos ny lege for en ukes tid siden, han lurte på om jeg hadde mistet vekt i det siste eller om jeg alltid var så mager. Mager??

Hva synes du?

Du er helt i nedre sjikt av normalvektig så det hadde ikke gjort noe om du la på deg noen kg, men så lenge du trives, spiser bra og har normal menstruasjon så er det ingen grunn til å legge om kostholdet veldig. :o) Ifølge bmi (som ikke er en veldig god målegreie) hadde du vært normalvektig med 72 kg også. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374735-kosthold/page/2/#findComment-3285499
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Du er helt i nedre sjikt av normalvektig så det hadde ikke gjort noe om du la på deg noen kg, men så lenge du trives, spiser bra og har normal menstruasjon så er det ingen grunn til å legge om kostholdet veldig. :o) Ifølge bmi (som ikke er en veldig god målegreie) hadde du vært normalvektig med 72 kg også. :o)

Jeg hadde ihverfall ikke trivdes med en vekt på 72 kg! :)

Jeg har helt normal mens og trives slik jeg er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374735-kosthold/page/2/#findComment-3285504
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...