Gå til innhold

NHD: 450 mg wellbutrin?

Anbefalte innlegg

Gjest okulele
Skrevet

Har du gitt dette til mange pasienter? Er det trygt?

Jeg fikk litt effekt på min depresjon i starten på 300 mg, likedan på 150 mg, men etterhvert går jeg gradvis nedover igjen. Tror jeg må gjøre noe før jeg blir helt "rar" igjen. Blir sånn når jeg blir veldig deprimert. Et dårlig tegn.

Bruker orfiril også, har bipolar 2 lidelse. Jeg er så trett og uopplagt hele tiden, føler meg rett og slett syk. Det er kanskje bedre å gjøre noe nå enn å vente til jeg ligger helt nede?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I USA gir en ofte 450 mg. Det sier meg at det er trygt. FDA er meget strenge.

Bruker du Orfiril pga vivirkninger på mer egnede medisiner?

Gjest okulele
Skrevet

I USA gir en ofte 450 mg. Det sier meg at det er trygt. FDA er meget strenge.

Bruker du Orfiril pga vivirkninger på mer egnede medisiner?

''Bruker du Orfiril pga vivirkninger på mer egnede medisiner?''

Ja, jeg gjør det. Har prøvd både lithium (litarex), og lamictal. Får bivirkninger jeg ikke kan leve med av disse. Vet ikke om denne orfirilen gjør noen nytte, annet enn å dra meg rett ned?

Gjest jenta som lekte med ilden
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Har prøvd både lithium (litarex), og lamictal. Får bivirkninger jeg ikke kan leve med av disse. Vet ikke om denne orfirilen gjør noen nytte, annet enn å dra meg rett ned?

Jeg ble og dårlig av Orifiril.

Håper du finner den rette "koden" på medisiner

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har du prøvd Seroquel? Den er førstevalg ved BP2 på linje med Lamictal.

Gjest okulele
Skrevet

Har du prøvd Seroquel? Den er førstevalg ved BP2 på linje med Lamictal.

Jeg tåler heller ikke seroquel. Lå og satt en hel vinter da jeg brukte den. Ble trett og veldig svimmel. Jeg er et håpløst tilfelle, det er nok bare å gi opp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...