Gå til innhold

Mareritt

Gjest Psyk av alt

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg orker ikke en natt til med mareritt. Så jeg velger å ikke legge meg.

Har trukket for alle gardinene i stua og tent lys. Det er koseligere.

Skal ringe legen i morgen tidlig for å få en akuttime. Pga urinveisinfeksjon pluss at jeg skal spørre om en resept på vival. Noen av marerittene er så ille at jeg blir dårlig psykisk hele dagen.

Da hjelper vival. Det kan kanskje roe ned hodet slik at jeg ikke drømmer så mye også.

Har prøvd å følge Nhds råd om å prøve å vekke seg selv når man drømmer, men det er veeeeldig vanskelig.

Nå skal jeg inn på felleskatalogen og sjekke om noen av medisinene jeg bruker gjør at jeg drømmer så fælt.

Hvis noen har andre råd, så tar jeg i mot med takk.

Gjest Matariki
Skrevet

Forstår at du ikke vil legge deg når du har mareritt, men tror du ikke du blir verre av å ikke sove, kanskje enda reddere?

Er en vond sirkel det der.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Forstår at du ikke vil legge deg når du har mareritt, men tror du ikke du blir verre av å ikke sove, kanskje enda reddere?

Er en vond sirkel det der.

Takk for svar.

Jo, føler meg rimelig groggy nå når jeg ikke har sovet.

Fått vival hos legen i dag. Får se om det hjelper.

Prøver å tenke og finne ut av hvorfor jeg drømmer så mye fælt nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...