Gå til innhold

totalt mistet evnen til og sove

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

har hatt søvnplager i10år,har sluttet med medisiner i et fosøk på og reset hode,har ikke lenger dypsøvn rem søvn.sitter nå våken til 4-6 ommorgenen,blir ikke trett,klarer vel tre uker slik. relevante medisiner anfranil rivotril ,sereguel div sov medisiner.har ikke lenger såmye angst, kan det være enn form for depresjon som gjær at jeg ikke blir trett. måtte slutte med anfranil pga voldsome leddsmerter.kan det vere aktuelt og blande annen type antidepresiver kombinasjoner for og se om jeg for tilbake noen form for søvn,eller skal jeg prøve the hard way og sitte våken natt etter natt og se gradvis om jeg for søvn noe søvn.har ikke noe tankekjør eller noe sånt. hilsen a.r

Gjest lurer på det meste
Skrevet

antar dere har sjekket ut om det er en av medisinene dine som gjør det? Jeg fikk insomnia av Efexor, men der kan man lese på bivirkningslisten at det er en kjent bivirkning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...