Gå til innhold

Takk :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare rette en stor takk til alle dere som svarte meg i tråden "såret og skuffet" (+ tidligere tråder jeg har skrevet). Dere fikk meg til å snu en ganske dårlig start på dagen (lite søvn, grubling, frusterasjon og sterke følelser) til å bli en bra dag! Deres råd og støtte har ofte "slukket branner" i meg og har lært meg utrolig mye om meg selv og det jeg sliter med. Dette er jeg evig takknemlig for!

Ønsker å bidra selv også, kunne svare i andres tråder og gi gode råd og støtte, men ofte blir jeg så usikker på det jeg skriver og redd for å uttrykke meg feil at jeg ikke poster det jeg har skrevet. Jeg ser heller ikke alltid "gode løsninger" på ting da jeg sliter med mye negative tanker (grunnet depresjon). Håper dere forstår meg og ikke "ser på meg" som en dårlig person fordi jeg mottar støtte på mine problemer (tråder), men gir lite tilbake til andre...

Skrevet

Hei!

Det deler du med meg: få støtte selv, gi lite til andre. :)

men i motstning skriver jeg, får tilbakemeldinger, og skriver også dumme ting, men dette går også helt fint, er min erfaring, mange bærer over med det (som det heter, håper du skjønner?)

Fint du fikk hjelp og støtte, det er jeg glad for.

Kanskje må du lære deg å ikke tenke negativt, jeg tenker oftest positivt og jeg lurer på hvorfor vi mennesker er så forskjellige?

Skrevet

Hei!

Det deler du med meg: få støtte selv, gi lite til andre. :)

men i motstning skriver jeg, får tilbakemeldinger, og skriver også dumme ting, men dette går også helt fint, er min erfaring, mange bærer over med det (som det heter, håper du skjønner?)

Fint du fikk hjelp og støtte, det er jeg glad for.

Kanskje må du lære deg å ikke tenke negativt, jeg tenker oftest positivt og jeg lurer på hvorfor vi mennesker er så forskjellige?

''Det deler du med meg: få støtte selv, gi lite til andre.''

Du gir oss veldig mye med de innleggene du skriver her inne, dessuten svarer du i en del tråder, som nå for eksempel ;-)

Skrevet

''Det deler du med meg: få støtte selv, gi lite til andre.''

Du gir oss veldig mye med de innleggene du skriver her inne, dessuten svarer du i en del tråder, som nå for eksempel ;-)

Hei!

Men sikkert som deg :) jeg er ikke den flinkeste, men jeg leser og vet ikke hva jeg burde skrive :) for så mange skriver så gode råd,

vel du har da svart andre før du også?

Skrevet

Hei!

Men sikkert som deg :) jeg er ikke den flinkeste, men jeg leser og vet ikke hva jeg burde skrive :) for så mange skriver så gode råd,

vel du har da svart andre før du også?

''Men sikkert som deg :) jeg er ikke den flinkeste, men jeg leser og vet ikke hva jeg burde skrive :) for så mange skriver så gode råd, vel du har da svart andre før du også?''

Ja det er mange her inne som skriver veldig godt og som vet mye om temaene på denne siden. Jeg føler meg ikke trygg nok på meg selv og mine "kunnskaper" til å poste noe, jeg lærer fremdeles veldig mye, for det er så mye jeg ikke har visst om psykisk helse. Har slitt i mange år, men ikke hatt "ord" for det jeg har slitt med og jeg lærte først for snart 2 år siden (når jeg kom i kontakt med psykiatrien) om mine diagnoser og jobber fremdeles med mine egne utfordringer...

De trådene jeg hittil har valgt å svare på er litt "lettere" spørsmål, hvor jeg kan komme med eksempler fra min egen situasjon, de er det på en måte ikke mulig å "svare feil" på. ( "safer" meg, om du forstår)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...