Gå til innhold

Seksualisert sinne overfor kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voldtektsforbrytere har ifølge en kjent sexolog et såkalt seksualisert sinne overfor kvinner som de ikke får utløp for på andre måter.

Hvilken behandling finnes for (manns)personer som har dette?

Hva mener sexologen med at de ikke får utløp for dette på andre måter?

Noen synspunkter?

Skrevet

Hei!

Vi lever jo i et relativt barn og kvinnefiendtlig samfunn.

(dette baserer jeg i stor grad på min observasjon av hvem som får opphold i landet) (kvinners grunner er ikke "gode nok", men menns er osv...= vært politisk aktiv= kanskje rett på opphold, men, flykte fra voldelig familie/ektemann= ikke politisk aktiv = ikke rett på opphold = en tragedie) barn mishandles til døde av voksne uten særlige straffer for forbryterne osv ) (kanksje får barna 30 000 kr i erstatning for et ødelagt liv?)

Jeg har tro på at vårt primitive levesett vil endre seg og at menneskeheten vil se tilbake på vår tid og tenke "hvordan kunne de tillate?", i mellom tiden må han holde ut galskapen.

Pga av dette vil seksualisert vold fortsette for om den begås ufrivillig i sofienbergpaarken eller " frivillig" i et bordell, der i mellom er det an lang diskusjon om vårt menneskesyn å ta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...