Gå til innhold

Over og ut med han!

Anbefalte innlegg

Skrevet

All forelskelse forsvant med et blunk i dag da fyren jeg ble sammen med i juleferien presset meg til sex. Etter at han ikke respekterte ca. 10 nei fra meg og knuffing, så lot jeg han bare gjøre seg ferdig og tenkte "dette er over". Han ringte da jeg var på vei hjem og sa at jeg hadde lagt igjen jakken min som kostet 3000 kr, men det får bare være. Nå lurer jeg på hva jeg skal si for å komme meg unna. Jeg er kvalm, kvalm, kvalm. Sier ikke at jeg er voldtatt, men det føles slik ut :-/ Uggen. Han er bare en pervo!

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

21

• rose23

7

• EnolaGay

4

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du sier sannheten selvfølgelig! Hva i all verden er vitsen med å lage seg selv enda en hel masse problemer og pes for å snirkle seg ut av et så destruktivt forhold?!

HYL ham ihjel med nøyaktig hva du føler og MOS røret i øret på ham etterpå!

*heier*

Skrevet

Du sier sannheten selvfølgelig! Hva i all verden er vitsen med å lage seg selv enda en hel masse problemer og pes for å snirkle seg ut av et så destruktivt forhold?!

HYL ham ihjel med nøyaktig hva du føler og MOS røret i øret på ham etterpå!

*heier*

Da kommer han garantert til å skylde på meg "Du likte nå det" o.s.v... Men skal manne meg opp. Går søren med ikke inn til han igjen. Han begynte å slå meg også... ikke hardt, men ... jeg er ikke noe bondage-fan akkurat. Æsj!

Skrevet

Da kommer han garantert til å skylde på meg "Du likte nå det" o.s.v... Men skal manne meg opp. Går søren med ikke inn til han igjen. Han begynte å slå meg også... ikke hardt, men ... jeg er ikke noe bondage-fan akkurat. Æsj!

Ikke gi ham anledning til å ta ordet... ! Dette er ikke en diskusjon, det er en kort og meget presis monolog om hvorfor han bør ta med seg den deigete ræva si og ha seg ut av livet ditt for godt.

Hvem han velger å skylde på for sine jævla dårlige gener er revnende likegyldig.

Kvinn deg opp og få det overstått.

Gjest fruitcake
Skrevet
:( Han der høres ikke ut som noe å samle på. Vær glad du blir kvitt han. Du fortjener en som verdsetter og respekterer deg.
Skrevet

Æsj! Be han dra til h.... hvis du klarer. Jeg har null respekt for sånne typer. Hvem er det han tror han er? Merker jeg blir særdeles provosert.

Ta vare på deg selv! Du er en flott dame og han er en j.... drittsekk.

Gjest Matariki
Skrevet

Så synd og for en drittsekk!!!

Skrevet

Æsj! Be han dra til h.... hvis du klarer. Jeg har null respekt for sånne typer. Hvem er det han tror han er? Merker jeg blir særdeles provosert.

Ta vare på deg selv! Du er en flott dame og han er en j.... drittsekk.

Takk :-) Da han ringte takket han så mye for besøket o.s.v... Glad for tilbakemeldinger. Da er det ikke bare jeg som overreagerer... :-/

Skrevet

Hev deg over dette og hent jakken din. Gå ut og glem han.

Skrevet

Hei!

Det jeg reagerte på fra først var at du ikke skrev om hvilke felles interesser dere har.

Hvis ikke min mann hadde felles interesser med meg innefor naturvitenskap kunne vi ikke vært gift feks, dette er utgangspunktet for samtaler oss i mellom.

Det kan jo hende dere hadde felles interesser, men hvis ikke burde du kanskje neste gang vektlegge dette sterkere. Noe av det første min mann og jeg gjorde sammen var museumsbesøk, han ble også fort meget glad i biblioteket.

Skrevet

Hei!

Min mann har åpnet øyenene mine somd et heter for en rekke andre aktiviteter, særlig politikk og historie, dette er han så flink på at han imponerer meg og andre mennesker.

Han er nesten et levende leksikon på historie og geografi.

Skrevet

Hev deg over dette og hent jakken din. Gå ut og glem han.

Tør ikke. Redd han kommer til å kaste seg over meg :-/ Legen ja.

Skrevet

Ta med en venninne, eller be han møte deg et annet sted.

Skrevet

Ta med deg en stor kar om du kjenner noen og hent jakka di, men jeg er enig i at du ikke skal oppsøke ham alene.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Dette er jo tilnærmet et overgrep rose23....

Skrevet

Dette er jo tilnærmet et overgrep rose23....

Hei!

Det er vel ikke et overgrep når man ikke går?

Hvis menneske hadde lyst på sex og man ikke går? men gir etter, hva i alle dager annet enn ens egen skyld er det da?

Da må en lære seg å stå på sin avgjørelse.

Men sikkert mye her jeg misforstår, men ut i fra min forståelse skriver jeg dette.

Skrevet

Be han ta den med et sted dere kan møtes (kanskje på vei til / fra jobb eller noe annet? Så kan du bare ta jakka uten å måtte snalle så mye mer med han.)

Skrevet

Hei!

Jeg forstår ikke dette.

Han ber om sex, du går ikke, men gir etter, jeg forstår det ikke,

Lurer på hva jeg mangler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...