Gå til innhold

Til alle hankjønn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med minutblåsning i natt for en venn som ser temmelig snål ut. Vi gikk et år på skole sammen og jeg liker han godt,. Jeg fortalte at jeg var sammmen med en lege som var pen, morsom, "smart" og tjukk av penger og ville vise meg ut som en pyntedukke. Men han respekterte ikke "nei" for et nei, så da kan han bare dra til h..... Vi er mange som bryr oss mer om "hjertet" enn hva som er utaf. Det skal være visst. Jeg er bitter i natt :-/ men ikke noe lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe! :))

Gud hvor flaut. Husker ikke at jeg skrev dette :-/

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg synes ikke du skal være flau. Det er bare morsomt :)

Skrevet

Du er bare helt skjønn. Måtte den perfekte mann for deg komme fort som f. eller kanskje du bare er lei og vil være i fred?

Skrevet

Tror du på det du selv sier.Ikke jeg.Vi som ser ut som Knut Borge og Kristen Gislefoss,har ikke en sjangs i dagens kjøttmarked.Du må være under 40 og ganske blåøyd.Husker du ikke "Dagens Mann" på tv3? Der ser du hva jentene vil ha,men de er jo alle under 35.

Hva er det med Kurt egentlig? Hvordan kan en mann som ser ut som han burde njobbe i radio klare å både synge og ha selvtillit?

Vi 60% feite,stygge og gamle vet hvordan verden virker så ikke kom å si meg at du sier nei til en ung kjekk mann med penger? Han kan faktisk være idiot,bare han har en bra kropp!

Skrevet

Svarte vel før jeg hadde lest alle svarene.Men du er kanskje enig med meg likevel?

Jeg liker godt Helene Bøksle,men jeg er en gammel utgave av Hank von helvete,så da skjønner du hvordan jeg ser ut.

Ensomheten i 30 år+

Gjest Best å være ærlig
Skrevet

Du burde ha fortalt han på et tidlig tidspunkt at du var psykisk syk.Ikke alle øsnker å havne oppi så mye dramatikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...